Wijzigingen O2 per mei

Aiii

Lid
Toch wel jammer, op 17" rijdt de auto aanzienlijk strakker en ziet hij er een pak anders uit. Ook het reservewiel is een behoorlijk gemis vind ik.

Erg jammer die wijzigingen.

Neptukker

Forumguru
Mag ik daar nog aan toevoegen dat de O2 2.0TDI Elegance Business line cappuccino beige die ik zojuist heb gekregen op de volgende punten anders is dan in de folder;
A) De 17" 225 rubbertjes zijn nu 16" 205 geworden.
B) Het reserve wiel is vervangen door zo'n pompje zonder Krik.!!
Dit heb ik tot nu toe ontdekt. Zaterdag a.s ga ik er in rijden en meld nog wel wat er verder anders is. Ik ben bezig om de lease prijs te laten aanpassen. 17" vs 16" Lijkt niet veel, maar in onderhoud op de totale looptijd van de auto komt dat op ongeveer 11.= ex. per maand uit. Dassss... een flink bedrag op het geheel.

Doe er Uw voordeel mee.
Verder is deze mijn tweede O2, de huidige gaat er met 183.450 uit zonder noemenswaardige problemen.
Maar je hebt wel een paraplubak! :24:

LenK

Forumguru
B) Het reserve wiel is vervangen door zo'n pompje zonder Krik.!!

????. Wat moet je dan doen als je een lekke band hebt? Om de 500m oppompen?

Mijn auto heeft ook geen reservewiel maar daarvoor in de plaats een compressor, reparatievloeistof en wel een krik.

Ik ga er nog wel een reservewiel in leggen want het schijnt nog al een gehannes te zijn met zo'n reparatieset. Bovendien kun je niet alle lekken dichtkrijgen en het kost je een nieuwe band.

Okki

Donateur
Ambition Business Line: geen deurgrepen in kleur, maar vooral géén cruise control meer???

Ambition: geen leeslampjes vóór?

Gaat nu echt steeds meer op Volkswagen lijken. Moet je voor alle extra's gaan betalen :crazy:

Patron

Senior Member
Ambition Business Line: geen deurgrepen in kleur, maar vooral géén cruise control meer???

Ambition: geen leeslampjes vóór?

Gaat nu echt steeds meer op Volkswagen lijken. Moet je voor alle extra's gaan betalen :crazy:

Vanuit de laatste pdf:

Buitenspiegels en deurgrepen in kleur meegespoten en cruise control is standaard vanaf de 1.6.

Het is ook "heeft o.a."

roofdier

Nieuw lid
Als je de zonnebrilhouder toch perse willen hebben.
Deze kun je los bij Volkswagen bestellen voor 25 euries. Het komt dan in plaats van de plafondgreep aan de bestuurderszijde. Schroefposities zijn exact gelijk aan die van Skoda

Heb hem er zelf al een jaartje of 4 inzitten en werkt prima.

Okki

Donateur
Als je de zonnebrilhouder toch perse willen hebben.
Deze kun je los bij Volkswagen bestellen voor 25 euries. Het komt dan in plaats van de plafondgreep aan de bestuurderszijde. Schroefposities zijn exact gelijk aan die van Skoda

Heb hem er zelf al een jaartje of 4 inzitten en werkt prima.

Ik heb gewoon de zonnebrilhouder in het plafond besteld om mijn Ambiente (toen niet standaard). Werkt ook

Bovenaan Onderaan