Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo Hojo heb verleden week mijn nieuwe Citigo opgehaald en ik heb ook windgeleiders er op laten zetten gewoon bij Dago in Doetinchem kosten €78,51 ex btw en het is super
Deze topic weer even nieuw voeden, hoop dat iemand nog een reactie geeft.
Zag op marktplaats deze van winparts.nl. Heeft iemand ervaring met deze fabrikant.
Behalve als iets op rood staat. Dan staat er 3 tot 10 dagen op site, maar bedoelen ze er eigenlijk mee dat levertijd onbekend is...
Natuurlijk kwam ik daar pas achter toen ik het al besteld en overgemaakt had a 180 euro. Kreeg de dag erop te horen dat ze backorder stonden.
Meteen een boze mail de deur uit en me geld terug laten storten. Kon wel effe wachten maar 3 tot 10 dagen is heel wat anders als levertijd onbekend. Dan moeten ze dat er gewoon bij zetten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.