Wisser achter ???

Misschien een leuk weetje voor de hardrijders. Wanneer je politie achter je hebt zitten en dit niet goed kan zien omdat er druppels op je raam blijven liggen is het best handig om deze er even af te kunnen wissen. Spreek uit ervaring.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Misschien een leuk weetje voor de hardrijders. Wanneer je politie achter je hebt zitten en dit niet goed kan zien omdat er druppels op je raam blijven liggen is het best handig om deze er even af te kunnen wissen. Spreek uit ervaring.

[/ QUOTE ]

Dan heb ik nog wel een tip voor de berijders met regensensor: bij twijfel 's avonds even het sensortje aan de binnenkant afdekken, en je spiegel wordt weer helder. Je kunt zo veel beter zien wie / wat er achter je aan rijdt. Een oud-collega van me gebruikte hier zelfs een post-it blaadje voor wat hij altijd aan z'n spiegel had zitten... /forum/images/graemlins/smile.gif

VEEJAY

Forumguru
Er zit toch een knopje om de dimmende binnenspiegel uit te zetten?! (Handige optie trouwens /forum/images/graemlins/24.gif )

haha, lol.

Ik krijg mijn O2 vanmiddag, en ik wist niet dat er inmiddels een knopje voor is!!

Ach, zo zullen er nog wel meer dingen zijn die ik nog niet weet /forum/images/graemlins/smile.gif

Maareh, zullen we weer ontopic gaan /forum/images/graemlins/wink.gif

Mau

Lid
Parkeren...
Mensen, ik zie allemaal Elegance-uitvoeringen hierboven, dus een parkeersensor... /forum/images/graemlins/24.gif

Ja, je bent een kenner of niet... haha

Serieus: mijn advies zou zijn een wisser achter. Ik rij een Seat Leon en de heeft een flink vlakke achterruit, eigenlijk net als de hatchback Octtavia. Ik gebruik de wisser heeel veel.

Succes met de keuze!

Bovenaan Onderaan