Dat is tegenwoordig toch Tesla. Je kunt kiezen uit 1 kleur zo ongeveer…@Captain Hook Terug naar de T-Ford, leverbaar in alle kleuren als het maar zwart is?![]()
Ja en één LOGO........Dat is tegenwoordig toch Tesla. Je kunt kiezen uit 1 kleur zo ongeveer…
Dit is in het geval van mijn Enyaq ook al zo.Ook valt op dat Skoda al heel lang (meer dan 10 jaar) bij vrijwel elk model in het midden van de motorkap een strook heeft die hoger ligt, bij deze Kodiaq ligt dat juist lager, dus een trendbreuk in de designtaal.
Waarom vaak zo vast houden aan het oude. Waarom geen vernieuwing? Destijds was hier ook zo’n commotie over het verdwijnen van de C-stijl in de achterlicht units…dus een trendbreuk in de designtaal…
Plaatwerk van auto's wordt steeds lichter gemaakt voor het verbruik/milieu.
Er is een verband, denk ik: (gedeeltelijke) "compensatie"?Het blikwerk wordt weliswaar dunner, maar wat er onder zit wordt vaak zwaarder.
Die verhoging (of verlaging in het geval van de foto uit de openingspost) heeft precies hetzelfde doel, al zullen 2 ribbels iets meer effect hebben. Overigens ook op de flanken van veel auto's hebben dat soort randjes ook de functie om het plaatwerk te verstevigen en ook bij de spatbordranden zie je die functie vaak.Ik denk eigenlijk dat de voornaamste functie van die ' ribbels' in de motorkap, het plaatwerk wat extra stevigheid geven is.
Plaatwerk van auto's wordt steeds lichter gemaakt voor het verbruik/milieu.