Kwam dit tegen
http://www.wrapfolie.nl/zelfklevend-wrap-folie/Autodak-glans-zwart
Ik ga dit zelf niet doen en betaal graag manuren, als het maar goed gebeurd.
@blokart hoe ver achter de panodak zou je de folie trekken?
Tot aan dakspoiler?
Dus dakspoiler in kleur van auto?
Of juist doortrekken?
Ik betaal liever leergeld (kans of mislukking) maar weer een ervaring rijker.
Persoonlijk zou ik alleen voor het dak gaan en geen spoiler, met Plastidip maakt het voor mij niet
uit, het te proberen is juist iets meer verf/afplakwerk, niet goed dan gaat het er zo weer af.
Mooi ook als je hem wrapt met hoogglans meteen ook antenne meenemen.
Snap nog steeds niet waarom deze op de O3 niet in kleur is meegespoten...
Simpel antwoord: €€€ Deze moeten afzonderlijk worden gespoten meer verschillende artikels meer voorraad, meer stockageruimte en nu past zwart overal op, kan ook nooit fout gaan, als je dit gaat optellen heb je al een flinke duit.
Je zou dakafval kunnen gebruiken voor de binnenkant van de deuren bij de B zuil.
Hier zie je carrosseriekleur, vind ik persoonlijk anno 2014, niet meer bij een auto van de allure van de Octavia kunnen... Ja, het prijsverschil moet toch ergens zitten?
Dus die zou ik dus ook willen wrappen... Iets om over na te denken om te gaan doen, eerst even kijken hoe het staat in steel grey.
Ik heb goede ervaring met wrapfolie.nl Ze hebben bij mij de deur/dashboard lijsten gedaan omdat ik het lichte zilver niet mooi vond. Aardige jongens ook die plezier hebben in hun werk. Toen ik daar was stond er ook een bmw die plastidip had en ik was niet echt overtuigd. Het idee is leuk, maar ik vond dat het erg leek op een sinaasappelhuid ipv mooi strak. Wrap is wel heel mooi.
Ik heb een chroom omlijsting gedaan van m'n motorkap rooster en het is goed schoon te houden, enige probleem maar dat heb je bij gewone lak ook zijn de beschadigingen van steenslag op die plaats, anders behoorlijk tevredenWij hebben van procartuning ook al een paar auto's ge plastic dipt maar ik ben eerder benieuwd of dat uiteindelijk ook nog goed schoon te maken is want het is echt rubberachtig en voelt behoorlijk stroef dus denk ik dat het lastig is om het het te reinigen.
@lugolux78 Mooie config, maarre.......had je deze: http://www.skodaforum.nl/forum/i/forumregels-aangepast-op-gebruik-grote-handtekeningen.21608/ al gezien?
Hoe hoog de druk is bij de nozzles is één ding - waar het vervolgens om gaat is belangrijker, namelijk hoe dicht je met die nozzle(s) bij het te reinigen oppervlak komt. De feitelijke druk op het werkvlak neemt af met minstens het kwadraat van de afstand (net als bv. de lichtsterkte, gemeten vanaf de bron, zoals fotografen wel weten).weet niet als je er mee naar een wasbox gaat gaan, waar de druk >100 bar is op de hoge druk of je plastidip dan wel blijft hangen