Cordoba
Forumguru
Ik heb met Plastidip (heb hier geen aandelen in al een paar onderdelen gedaan en heb geen sinaasappelhuid maar ik gebruik het niet op de conventionele manier want dan kan je idd dit verschijnsel voorhebben en dat is naar mijn mening niet zo mooi.
Ik heb wat testjes met plastidip gedaan, en gemerkt dat direct na het spuiten je een sinaasappelstructuur lijkt te hebben, maar als je voldoende lagen (dikte) aanbrengt, trekt dit vanzelf weer strak tijdens het drogen.
Wat het schoonmaken betreft: je kunt plastidip gewoon wassen, en ook voor beschadigingen in de plastidip zijn er reparatiemethoden te vinden op YouTube, waarbij je bij de juiste aanpak eigenlijk onzichtbaar plastidip kan herstellen.
Overigens die 100 bar, zal direct na de pomp gemeten zijn bij die autowasserettes, en met de verkeerde nozzle gebeurt er dan ook veel: als je die druk op je lans hebt staan, is het genoeg om bij een verkeerde nozzle ook het beton te beschadigen!! en kun je dus 'steenslag' op je auto veroorzaken als je op betonnen/stenen ondergrond spuit op korte afstand.
Laatst bewerkt: