Erg hoog lijkt, maar wel een bak licht uit die xenon lampen zeg!
Jaloers...
dat klopt wel Noord, net zoals een olie-wissel ook geen rocket-science is.. maar toch weet ik van iemand die zijn carterplug onderweg verloren is na een oliewisseltje met alle gevolgen van dien..
Wil maar zeggen, als je weet waar je mee bezig bent kan je het vast wel zelf "ok" doen maar als je het niet goed doet kunnen er ook wel consequenties aan vasthangen. Het blijft een automatisch hoogte-regelend systeem, daarom laat ik het liever aan mensen over die de juiste apparatuur en kennis hebben om dit af te stellen.
@AndreM ben je nou serieus...
On topic: tja, kan zomaar niet goed afgesteld uit de fabriek komen? Die dingen stellen zichzelf toch elke motorstart zelf af? Geregeld de Superb mee gehad afgelopen weken, maar die gaan elke keer netjes op en neer.
Als het zoals @Noord26 schetst is, hoe weet de auto dan wat "goed" is?
Ze hebben het afgesteld dit is het resultaat. Als ik klachten krijg van andere weggebruikers dan laat ik het wel wat terug stellen
Bekijk bijlage 30544
Bekijk bijlage 30543
Persoonlijk lijkt het mij wel wat hoog. Net over de donkere n11 gereden, wel lekker zicht
Sensor zit op de voor- en achteras.
Waar zit de "vooras" van een O3 dan als ik vragen mag
er van uitgaande dat er met de "vooras" de voorwiel ophanging bedoelt wordt, snap ik nog niet helemaal waar die hoogte sensor zou moeten zitten..