Xenon ervaring?

joergarms

Senior Member
Naar mijn mening; veel te blauw en daardoor een hoog aftermarket gehalte, maar das persoonlijk.
Ik heb er zelf ook in 6000 inzitten, bevalt prima. Setje zit er nu 2 jaar in, nog steeds perfect, gebruik ze altijd.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

DareDevil

Actief lid
Zo heeft ieder zijn eigen smaak, ik heb voor de 8000k gekozen omdat de Angel Eyes van mij ook een beetje blauwig zijn!!

Kelvin

Lid
Ik heb afgelopen week ook zelf een xenon setje ingebouwd (6000K) Besteld in china via Ebay. Na het inbouwen direct de lichtbundel laten richten bij de dealer om hinder bij tegenliggers tegen te gaan. Ben er super blij mee! Zal van de week even een paar foto's plaatsen.

quorumz

Actief lid
hmzja nadeel van after market is, is dat de mensen voor je in hun spiegels grote vierkante blauwe lichtbundels zien tov fabrieksaf, desalniettemin is xenon cewl

2fast4you

Actief lid
Ik wil ook graag weer xenon hebben. Maar zoals hier al aangegeven is het voor de standaard koplamp niet aan te raden.

Welke koplamp, met projectielens, zouden jullie mij aanraden?

DareDevil

Actief lid
xenon

Ik heb zelf Angel Eyes met xenon 8000k.

Dit vind ik erg mooi staan maar dat is mijn eigen mening!

2fast4you

Actief lid
Ok, ik wil alleen wel koplampen die zo origineel mogelijk lijken.

Zit er trouwens nog verschil tussen de facelift koplamp en de koplamp die ik heb (mijn fabia komt uit 2003)?

2fast4you

Actief lid
Zien er leuk uit! Weet je misschien ook of dit beetje kwaliteit is? 150 euro is niet heel duur voor een set koplampen.

DareDevil

Actief lid
Koplampen

Hey 2fast4you,

Ik heb mijn lampen ook daar vandaan, mijn Angel-eyes staan op zijn site voor 169,95. Ik heb ze toen besteld bij hen voor 165,- euro met 16,- verzendkosten.

Ik vind het een goed bedrijf, had ze binnen een paar dagen in huis! en je krijgt netjes een factuur met garantie!!

Ik vind het een top bedrijf!!

grtz

Jasper

leslee

Forumguru
heb zelf de zwarte koplampen er in gehad.
met 8000k pas vorm is top en staan erg netjes(vooral bij een zwarte auto)
DSCF4058.jpg

greetz.

darkprojectx

Forumguru
iets ander lampje,

GroteFoto-PVXMDZT3.jpg

GroteFoto-DLA86MOF.jpg

alleen even eraan denken dat de meeste aftermarket koplampen geen hoogteregeling erin hebben zitten. Zou ik wel even naar informeren, anders moet je met de apk weer je standaard koplampen erin zetten.

DareDevil

Actief lid
koplampen

Afwerking perfect! en past goed!.

Die Scheinwerfer werden einbaufertig in Top Qualität geliefert. Sie werden einfach gegen die Serienbeleuchtung ausgetauscht. Es ist keine Tüv - Eintragung notwendig, da Sie über eine E-Nummer verfügen.

• Nur unsere Scheinwerfer haben alles - vergleichen Sie selbst !!!
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Brillante Optik - New Look[/FONT]
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]"E" Prüfzeichen - somit eintragungsfrei[/FONT]
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Erstausrüster Qualität - Deutscher Hersteller[/FONT]
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]einfache Montage - Original Steckverbindungen[/FONT]
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]elektrische Leuchtweitenregulierung[/FONT]
  • [FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]XENON Optik [/FONT]
Nur unsere Scheinwerfer haben alles - vergleichen Sie selbst !!!
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Brillante Optik - New Look[/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]"E" Prüfzeichen - somit eintragungsfrei[/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]Erstausrüster Qualität - Deutscher Hersteller[/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]einfache Montage - Original Steckverbindungen[/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]elektrische Leuchtweitenregulierung[/FONT]
[FONT=Geneva, Arial, Helvetica, sans-serif]XENON Optik [/FONT]

darkprojectx

Forumguru
vraag ik me toch af of die van jou elektrisch stelbaar zijn..

ik heb de donkere versie maar daar zit helemaal geen stelmotortje in?

2fast4you

Actief lid
Zo te zien in de beschrijving lijkt dat er wel op. Zit er idd elektrische hoogteverstelling in deze koplamp DareDevil?

DareDevil

Actief lid
koplampen

Jazeker,

Heb het laatst nog gezien bij de keuring, toem moesten ze de koplamp verstellen. toen heb ik het geizen en gehoort!

Bovenaan Onderaan