Xenon set gespot

VEEJAY

Forumguru
Let er wel op dat die transformatoren er ook bijzitten, aan alleen de lampen heb je niets.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Weet iemand of dit voor een Octavia 1 of 2 is?

[/ QUOTE ]

lees en gij zult vinden

</font><blockquote><font class="small">Citaat: marktplaats</font><hr />

Linker en rechter koplamp units van een octavia twee

[/ QUOTE ]

Frankie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: SKODACHAUFFEUR</font><hr />

Weet iemand of dit voor een Octavia 1 of 2 is?

[/ QUOTE ]

Dat kun je aan het plaatje toch ook al zien. Ja ja, theoretisch kan er een fout fotootje bijzitten...

Hoeveel Km zouden ze hebben gelopen ? En ik heb blijkbaar zéér zeldzame koplampen
laugh.gif

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />

En ik heb blijkbaar zéér zeldzame koplampen
laugh.gif

[/ QUOTE ]

Jij ook al... maar toegegeven.. deze set kom je in het wild niet al te vaak tegen. Hoe is dat eigenlijk opgelost met de Golf V en Seat Altea ? Zit daar ook alles in de unit ?

Hmmm., zouden ze gestolen zijn....

Ik bedoel 200 Euro, da's wel heel erg laag vergeleken met de nieuwprijs. (Nieuw = 499,-)

Hoewel misschien zijn ze al drie jaar oud ofzo...

Aan de andere hand de verkoper zit in etten-leur da's 10 minuten bij mij vandaan...
wink.gif

Jpoers

Lid
zijn zeker zeldzaam, zou inderdaad meteen denken dat ze uit een donker circuit komen, of misschien van een sloopexemplaar waar de achterkant in puin heeft gezeten. (zou kunnen toch?)

maar wat ik dan niet snap vraagprijs is 200euro, en altijd iemand die een k*tbedragje bied á 50euri

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />
maar wat ik dan niet snap vraagprijs is 200euro, en altijd iemand die een k*tbedragje bied á 50euri

[/ QUOTE ]

als ze in goede staat zijn is 200 euro zeker niet veel.

Maar 50 euro bieden is waarschijnlijk onder het moto niet waagt niet wint
24.gif

LenK

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

Let er wel op dat die transformatoren er ook bijzitten, aan alleen de lampen heb je niets.

[/ QUOTE ]
Dus wat op de foto staat is alleen interessant als je al Xenon hebt en je je units wil vervangen (omdat ze beschadigd zijn om maar iets te noemen)?

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LenK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

[/ QUOTE ]
Dus wat op de foto staat is alleen interessant als je al Xenon hebt en je je units wil vervangen (omdat ze beschadigd zijn om maar iets te noemen)?

[/ QUOTE ]
Nee, want zo te zien zijn ze compleet. Maar vraag wel of de lampen erbij zitten, want je betaald zo 80 euro per stuk voor een Xenon lamp (x2 dus)

Daniel

Lid
Dit is geen geld jongens!! als ik een O2 had had ik ze gelijk gekocht,mits de auto niet van de lease is dan hè. Als ze,ze zo voor de Fabia aanbieden wist ik het wel.
Een setje orginele koplampen voor B.V de Golf IV kost gemiddeld 500,- euro's dus 200,- lijkt me echt wel een goede prijs.

VEEJAY

Forumguru
Wil niks suggereren maar ik zag laatst een foto van een A3 waar de xenonlampen vanaf waren geschroefd. Toch gewild die dingen kennelijk.

Vraagje, dit zijn toch geen aftermarket lampen? Gezien de bolle lampen?!

PYGoR

Lid
Goed, ik heb ze dus gekocht en de dealer gebeld over het hoe en wat.
Deze wist met te vertellen dat de lampen van een automatische hoogte regeling voorzien moeten worden. (k*shing)
Dus ga ik zelf maar die dingen in elkaar zetten. Lampjes zullen op Ebay te vinden zijn voor +/- 80 eurie p/st.
aansluiten en kijken of ik het licht zie
winkie.gif

wacht uit.....

VEEJAY

Forumguru
gezien je bouwjaar hoef je toch geen automatische hoogte regeling te hebben? Ik snap niet. De mijne kan ik met het handje afstellen, das ook aftermarket.

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: PYGoR</font><hr />

Goed, ik heb ze dus gekocht en de dealer gebeld over het hoe en wat.
Deze wist met te vertellen dat de lampen van een automatische hoogte regeling voorzien moeten worden. (k*shing)
Dus ga ik zelf maar die dingen in elkaar zetten. Lampjes zullen op Ebay te vinden zijn voor +/- 80 eurie p/st.
aansluiten en kijken of ik het licht zie
winkie.gif

wacht uit.....

[/ QUOTE ]

Heb je orginele koplampen 2e hands gekocht??

Dan kan je ze i.d.d niet met het schuifje omhoog en omlaag doen.

Zet je er zo'n aftermarket setje in dan natuurlijk wel,omdat je dan je eigen koplampen behoud.

Als je xenon lampen hebt is het verplicht om een automatische hoogte regeling te hebben en een sproei instalatie.
Anders verblind je of je tegenliggers of als ze vuil zijn zie je geen steek meer.
Gewoon een tip, je kan er namelijk een boete voor krijgen als het niet klopt, let op ik zeg KAN.

vdijk

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdRaT</font><hr />

Als je xenon lampen hebt is het verplicht om een automatische hoogte regeling te hebben en een sproei instalatie.
Anders verblind je of je tegenliggers of als ze vuil zijn zie je geen steek meer.
Gewoon een tip, je kan er namelijk een boete voor krijgen als het niet klopt, let op ik zeg KAN.

[/ QUOTE ]

het bovenstaande verhaal heb ik ook vaker gehoord en daardoor wordt het, denk ik, een vrij kostbare zaak wordt om xenon lamep achteraf in te bouwen

VEEJAY

Forumguru
Alleen voor auto's na 2006 is dat verplicht, jullie denken toch niet dat ik het voertuigreglement zou overtreden?

Dus kortom auto's besteld na jan 2006 daar moeten auto hoogte regeling en sproeiers op zitten.

Bovenaan Onderaan