Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vorige week voor het eerst in ruim 5 jaar (Yeti is van april 2010) een eerste reparatie gehad bij 45.000 km. Behalve de kettingwissel en update die onder garantie is uitgevoerd is dit de eerste die ikzelf moet betalen.
Ook onze yeti viel in de noodmodus en liep op drie cilinders. Ik werd gewaarschuwd door drie oranje lampjes. 's morgens de auto naar de garage gebracht. 's middags weer op kunnen halen met een rekening van €385. Het bleek de bobine en een nieuwe bougiekabelset die geoxideerd was en de storing veroorzaakte. Rijdt nu weer als vanouds als een zonnetje.
Als het hierbij blijft ben ik dik tevreden. Ook de service van garage van den Udenhout in Eindhoven was prima. (voorheen Verdaat)
Ik heb exact hetzelfde gehad met mijn yeti van 2010. Bekend probleem met die kabels. Als ik me goed herinner, zei de WW man dat het altijd dezelfde kabel was, die dan oververhit raakte (dacht ik)
Ik heb mij Yeti bij een vriend in onderhoud, mijn Yeti hield af en toe in bij accelereren. Hij concludeerde dat de bobine van een van de cilinders kapot was. Voor ik meen 80 euro een nieuwe gekocht en gemonteerd, hij loopt weer als een zonnetje
Er is toch maar 1 bobine voor 4 cilinders? Bij mij is 1 van de 4 bougiekabels de mantel iets beschadigd, dus wil deze vervangen...eventueel preventief alle 4, maar wil wel goede kabels monteren en niet met vissmaak...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.