Yeti rijder

Visitor538

Senior Member
Dag mensen,

Even voorstellen; Ik ben Leo, woon in Tilburg en Usti nad Labem (CZ) en ben Yeti rijder.
Inmiddels rij ik 3 jaar mijn Yeti en heb enkele weken geleden een nieuwe besteld.
Wel in Tsjechië omdat dat véél geld scheelt.
Ook heb ik daar de Lauren & Clement versie besteld die hier in NL nog niet leverbaar is.

Ik heb van mijn dealer (CZ) vernomen dat de auto inmiddels in productie is dus in de loop van de week zal ik horen wanneer hij afgeleverd gaat worden. Kan haast niet wachten en ik ben al zo ongeduldig.

Nou dat was het zo'n beetje, ik ben 60 en ex-docent.
Ik hoop nog veel plezier en gemak te hebben van dit forum.

P.S.
Kun je ook personal berichtjes sturen naar andere forumleden?

WesleyJD

Banned
Welkom. Via "conversatie" kan je contact leggen. Op iemand zijn naam klikken en dan komt het tevoorschijn.

CDK

Forumguru
welkom Leo en alvast heel veel plezier toegewenst op het forum en met je nieuwe Yeti L&K, foto's zijn zeker in dit geval meer dan welkom :)

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Welkom hier en ik ben ook benieuwd naar de foto's want zoveel Yeti rijders hebben we hier ook niet.
Welke motorisering heb je besteld? Zijn er veel verschillen met Nederlandse uitvoeringen?

Visitor538

Senior Member
@ertromp Zodra ik hem heb, planning ligt eind week 25 begin 26 zal ik zeker foto's online zetten.
Ik heb de 2.0 TDI 103Kw 6 versnelling 4x4 met van alles erop en eraan.
hij heeft alles wat hier de Yeti Elegance heeft +

Ledere bekleding
Columbus Navi
Elektrisch en verwarmde stoelen met geheugen voor 2 personen
Winterstart (Met afstandsbediening starten in winter, zodat ruiten al ontdooid zijn en interieur warm)
Parking assist (Stuur los en hij parkeert in)
Trekhaak (afneembaar)
Bi-Xeon visionpakket
Donkere ramen achter
en meer.

Ook heb je daar standaard 4 jaar garantie en hier maar 2
Deze auto zou hier in NL boven de € 52.000,- uitkomen!!! Alleen al 15.000 bpm + 21% btw daarover!
In Tsjechië net geen € 30.000,-