Yeti rijder

Visitor538

Senior Member
Mensen,

Ik ben eindelijk met de auto in Nederland.
Hij rijdt super, hoewel het even wennen is met de 6e versnelling.
Mijn oude Yeti had er maar 5.
Verder zal ik een studie moeten maken van alle knopjes en mogelijkheden.
Mijn vorige Yeti had een 81Kw motor en deze een 125Kw
De oude liep 1 op 19 en deze 1 op 13. Goed ik moet hem nog inrijden en zal dan rond de 1 op 15 eindigen.
Verder ziet hij er van binnen boven verwachting uit.
Alleen voor de Columbus moet je al een opleiding gaan volgen. Ik moet zeggen dat het instructieboekje vrij summier is. Ik had al een 16Gb usb stick meegenomen met muziek om op de HDD te zetten, maar geen USB aansluiting?
Dat gaat via SD heb ik begrepen. Dan nog de flitspalen? Lees tig mogelijkheden maar ze zijn me alle even onduidelijk.
De kaart op de HDD is versie 7918 en volgens mij zou dat 7919 moeten zijn maar dat kan ik mis hebben.
Dat gaan we uitzoeken (Wie weet wat meer?)

Nu heb ik ook slechts 3 dagen om het een en ander nog uit te vissen en ga dan 3 weken op vakantie naar Griekenland. Dan kan ik daar het instructieboekje van de auto van buiten leren hahahaha

Dus voor de gene die tips voor me hebben??
Ik hou me aanbevolen.

CDK

Forumguru
fijn dat hij je zo goed bevalt. waarschijnlijk zit er in de midden armsteun een usb aansluiting of een andere aansluiting waar je bij je dealer verloopkabels voor usb en iphone / ipod voor kan krijgen.

greetz Corné

ertromp

Forumguru
Mooi dat de auto zo goed bevalt. En dan te bedenken dat bediening in de Skoda over het algemeen als relatief simpel wordt ervaren. Neem een Opel of Ford of Hyundai waar je helemaal omkomt in de knoppen op het dashboard.
Houd ons op de hoogte van je trip naar Griekenland. Ben benieuwd hoe de Yeti bevalt op dit soort tochten.

Bovenaan Onderaan