yeti uit het jaar 2015

Cordoba

Forumguru
Bij het controleren van de verlichting niet vergeten om ook de kentekenverlichting en de remlichten mee te nemen. Overigens kan het zijn dat er géén lampje kapot is, maar dat er óf een ledlampje is geplaatst met twijfelachtige canbusweerstand (waarbij de auto soms wel en soms niet denkt dat er een lampje kapot is), en wat soms ook gebeurt is dat er iets in de auto zelf geen 100% is, waardoor je een valse 'kapot-lampje-melding' krijgt.

Tees

Donateur
Als er geen lampje zichtbaar kapot is, is er ook nog de optie dat een lampje dicht bij kapot gaan is, dan wil de canbus ook nog wel eens een fout gaan geven. Nog een optie is een slecht contact tussen lampvoet en lampje.

Lidia

Lid
Nu ik weet dat het niet meer zo belangrijk is, rij ik wel weer fijner hoor.
We hebben de lampen allemaal nagekeken, niets is stuk maar Tim is naar de dealer geweest en het schijnt een heel gevoelig iets te zijn, maar ik maak me nu geen zorgen meer.

Hier zet ik ook nog even de foto neer van de Radio, beetje laat maar was even een beetje ziek. Tim (mijn man) heeft weer gevraagd voor de knopjes. De dealer had ze voor de tweede keer besteld bij Alie-Express, nu maar weer afwachten want als het niets gaat worden dan moet hij er een ander in zetten.

Het knopje wat er nu op zit past niet want het valt steeds op de grond.
Radio.jpg

hemi24

Forumguru
Dat lijkt me een Bolero (MIB2 PQ) en aangezien je moet beide knopjes nieuw hebben als ik het zo zie...

Lidia

Lid
Ja inderdaad beide knopjes, heb zelf ook al gekeken op Alie, maar kwam niet dezelfde tegen, maar de dealer zegt ze voor de tweede keer te hebben besteld.

Lidia

Lid
Nee ik hen hem niet gekocht bij een Skoda Dealer, ben wel naar een skoda dealer geweest om te vragen.
Maar die zei dat ze niet meer te koop waren.
Dus de dealer waar ik de auto heb gekocht heeft ze nu voor de tweede keer bij alie besteld, weet niet of ik dat moet geloven hoor, waarom nu twee keer als je het niet hebt ontvangen.

hemi24

Forumguru
Ik zou het eens proberen bij KMS, als zij het niet hebben, weten ze wellicht waar je ze wel kunt krijgen!

Aan/Uit knopje links en selectie/terug knopje rechts

Rallye

Forumguru
@Frup Ik weet niet of die misschien niet toch past, maar TS heeft een MIB radio en de RNS510 is een oudere generatie navigatie. Waarom die leverancier zo'n knop bij de Citigo zet is dan de vraag want daarin is de RNS510 helemaal nooit geleverd.

• Leuk
Waarderingen: Frup

Captain Hook

Forumguru
Dus de dealer waar ik de auto heb gekocht heeft ze nu voor de tweede keer bij alie besteld, weet niet of ik dat moet geloven hoor, waarom nu twee keer als je het niet hebt ontvangen.
!?! Zoals @hemi24 al zegt; een garage die onderdeeltjes bij AE bestelt? :pieker:
Bijzonder!
Dan kun je dat net zo goed zelf doen... Scheelt administratiekosten, marge van de garage, montagekosten, etc. etc.

@Bakkertje 't Zijn dure knoppies... zelfs voor AE... ;)

Bovenaan Onderaan