Vind het vreselijk. Ben dus gelukkig niet de enige. Koppeling in, geluid weg. Auto is zijn vrij, koppeling niet ingetrapt; geluid weg. Mijn conclussie is ook de bak. ik beleef het het ergste in zijn 2. Lijkt wel een rechte vertanding. (alleen bij gas los dan) wellicht is het de manier van de VAG om straks de elektrische auto's aan hun geluidsdrempel te laten voldoen. Weer lekker over op de haakse tandwielen. alsof je op het circuit zit met zo'n jankende bak.
Geluid wordt trouwens niet minder. Na 5000km eerder erger. Vind het zo zeikerig staan om ermee naar de dealer te gaan en te eisen dat ze het oplossen. Daarom zaag ik er maar lekker over door op het forum.. als er genoeg participanten zijn verklaar ik me wel solidair voor een dealernotificatieronde.
Eigenlijk is een forum puur therapeutisch. Je bent niet langer alleen met je probleem en het ligt kennelijk niet aan jou. (of skodarijders zijn allemaal muggenzifters en perfectionisten, maar dan zit je toch bij het verkeerde merk)? Wellicht heeft PON/VAG de insteek 'als zelfs de skodarijders al klagen. Geen idee wat de statistieken doen in dit opzicht. Ben bang dat ze niet in ons voordeel pleiten, als je de issues op het forum zo naloopt.