Zeer binnenkort : groen monster op de baan

Thanks voor alle fijne reacties.

En tsja, een groene.... niet iedereen zal er voor te vinden zijn ;)

De vorige RS die ik had was Race Blue (toen het nog exclusief voor de RS was) :tongue: en wou nu ook een origineel kleurtje. Het Steel grey vond ik ook wel mooi, maar wees eerlijk..... er zijn toch al genoeg grijze auto's in deze wereld?

Dacht ik al... Dus ook je wagen bij van rompaey gekocht?? Meende het te herkennen op de foto...
Dan zullen we elkaar grote kans wel eens tegenkomen... Moet je alleen zien dat je kan volgen:deuk::tegek:

Idd bij Van Rompaey.... Wel jammer dat ze geen officiële verkoper meer zijn.

Ik zal alvast uitkijken naar een Witte Superb Combi. ;)

Maar als je een groene octavia tegen komt, zeker groeten :) (om me daarna ver achter te laten, ja.....)

RefleCs

Forumguru
Veel plezier met de RS. Mooie config en de kleur staat hem goed!

Road trip Roemenië? Hoe is dat bevallen? Ik kom er zelf ongeveer elk jaar en heb afgelopen zomer ook een roadtrip gedaan met het hele gezin :)

Veel plezier met de RS. Mooie config en de kleur staat hem goed!

Road trip Roemenië? Hoe is dat bevallen? Ik kom er zelf ongeveer elk jaar en heb afgelopen zomer ook een roadtrip gedaan met het hele gezin :)

Wel....... jammer dat het op de Transfagarasan misliep met mijn Alfa.... Van toen af verder met een huurauto moeten rijden....

Maar wel mooie steden en streken gezien.... Cluj, Brasov, Boekarest,.... Leuke sfeer (meestal toch).... Ook jammer dat mijn portefeuille en gsm er gestolen werden.

De plaatselijke Alfa garagist heeft dan ook nog eens mijn draagbaar dvd toestel uit mijn auto gestolen toen de auto in afwachting van repatriëring in de garage stond.... :pieker:

Dus, mooi land.... maar de bijkomende omstandigheden gaan me toch twee keer laten nadenken voor ik er nog eens kom vrees ik.... :wavecry:

RefleCs

Forumguru
Hmm vervelende dingen. Dat heb ik niet meegemaakt gelukkig. Heb eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. En sja je portomonee en gsm kan je in elke stad overkomen ;).

De Transfagarasan heb ik afgelopen jaar ook voor het eerst gereden ondanks dat we al sinds 2004 elk jaar in Roemenië komen.

Bovenaan Onderaan