Zou het? Het is wel een origineel onderdeel die aangehaald wordt in post #3 en moet nog aangemeld worden met VCDSEnige verschil met zo'n achteraf camera is dat de lijnen die op het beeld getoond worden niet meebewegen met het stuur wat wel het geval is met de af fabriek optie.
De beschrijving bij de link is vrij duidelijk:Zou het? Het is wel een origineel onderdeel die aangehaald wordt in post #3 en moet nog aangemeld worden met VCDS
Als dat gedaan is verwacht ik wel meebewegende lijnen aangezien stuurhoeksensor al aanwezig is
De beschrijving bij de link is vrij duidelijk:
- With static auxiliary-line presentation
- The guide lines are shown solid and do not move with steering
Bij de betere camera's is dat toch in te stellen? Kun je kiezen uit spiegelbeeld of "normaal"beeld - met daarbij de kanttekening dat spiegelbeeld nou juist normaal is voor wie gewend is om alle beschikbare spiegels te gebruiken bij het achteruitrijden...ik had de neiging de verkeerde kant op te sturen op basis van het beeld, het is "omgekeerd" in mijn gedachte.
Klopt, maar hij is net zo duur als een av module met losse cam, en da n had ik volgens mij al wel gezien dat de lijnen mee bewegenEn nog lets, volgens mij ben je klaar als je alleen deze camera koopt en heb je verder niets nodig:
- No installation of original control unit or additional monitors!
Bij de betere camera's is dat toch in te stellen? Kun je kiezen uit spiegelbeeld of "normaal"beeld - met daarbij de kanttekening dat spiegelbeeld nou juist normaal is voor wie gewend is om alle beschikbare spiegels te gebruiken bij het achteruitrijden...
Overigens heb ik er voor het achteruitrijden op zich ook niet zo'n behoefte aan.
Maar bij precisiemanoevres zoals aankoppelen van een aanhanger (zonder mover) is het wel erg makkelijk.