Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja die heb ik gedownload inderdaad. Dat is perfect. Alleen voor demontage van de bumper staat er niets in, vandaar dat ik zocht naar filmpjes. Kom er vast wel uit.
Ah zo. De bumper bij m'n F1 was als ik me goed herinner een kwestie van een stuk of 10 Torx schroeven los halen (helemaal rondom, van wielkast tot wielkast) en dan kwam ie er zo af. Wel oppassen dat je de bekabeling van de PDC niet beschadigt. Weet niet hoe t bij de O3 zit, maar kan me niet voorstellen dat t heel veel ingewikkelder is.
Tjerk voor coderingen bv even de website van ECS electronic (trekhaak kabelnet) en zoek een kabelnet zoals jij die hebt dan vind je in die handleiding wat je moet coderen. En is dan nog deels afhankelijk van je hulpsytemen of anders.
@Skodadriver87 Goed bezig, heb de mijne net binnen sinds gister. Nu nog een dapper moment kiezen om het ook te doen.
Heb je het alleen gedaan? Op een brug of op steunen?
Spannendste vind ik de trekhaak zelf te monteren, bumper en lichten er af en weer er op krijgen. Auto moet wel rijdbaar blijven. Elektra aan de binnenkant komt vanzelf wel.
Ik heb het in mijn eentje gedaan. Een extra handje is wel handig.
Heb het thuis voor mijn garagebox gedaan. Heb twee as steunen gebruikt want de achterwielen moesten eraf.
Via YouTube heb ik een filmpje bij de hand gehouden:
Moet zeggen dat ik zonder al te veel ervaring en niet extreem handig prima het werk kon doen. Ben er wel de gehele dag mee bezig geweest met een paar onderbrekingen ivm de kids.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.