Zelfdimmende spiegels

kansberg

Forumguru
@Jee13 : Bedankt voor je meedenken! Ik blijf het echter veel geld vinden en wil er eerst eens goed over nadenken wat ik ga doen, het heeft geen prioriteit, eerst de financiën voor ons 12,5 jarig huwelijksfeest op orde hebben (en dat lukt aardig). Daarna kijk ik wel, er zit in ieder geval alweer een nieuw (niet gedimd) glas in dus we kunnen rijden. Maar nogmaals bedankt voor je moeite en energie!

Altos

Banned
Ik zou juist willen dat de Fabia dit ook had, maar helaas.
Naar mijn mening werkt dit op de O3 perfect, nog nooit last van gehad iig.

micky

Forumguru
Ik zou ook niet meer zonder willen, trouwens als het glas dimt is het al relatief donker, dus alles achter je rijdt met verlichting toch? het glas dimt immers omdat er verlichting achter je rijdt...

jongetje

Forumguru
Ik heb juist precies andersom. Fijn dat de buitenspiegels dimmen maar door de folie op mijn achterruit zie ik een stuk minder door de binnenspiegel als deze ook nog gaat dimmen.

tha a

Senior Member
ik zou niet snel meer zonder willen. Maar met folie (of sunniboys) kan het te donker zijn.. Had ik ook last van dus de sonniboy in de achterruit heeft er nooit in gezeten.

leonskoda5e5

Nieuw lid
Hoi. Ik wil leds op de achterzijde van mijn buitenspiegels plaatsen. Heb een O3, 2014. Spiegels zijn dimmend en verwarmd. Heb recent de blinkers vervangen en leds coming home. Maar nu moet ik dus iets op achterzijde glas plakken. Kan iemand mij vertellen hoe ik de achterplaat van het glas losmaak en ook weer vast, zonder dat mijn spiegelglas er straks onderweg uitvalt? Alvast bedankt!

Waar zit die sensor dan van die zelfdimmende buitenspiegels? Bij mijn oude passat zat die in de binnenspiegel. Een kleine filter voor de sensor plaatsen die 10% licht dempt zou waarschijnlijk de oplossing al kunnen zijn voor jullie probleem.

eriktv

Forumguru
Een omgekeerd effect kan ook hoofdbrekens bezorgen: had daar ooit een autobahnvignet geplakt, gaf de grappigste onverklaarbare verschijnselen :D

Bovenaan Onderaan