De foto van mij is derect genomen vanaf de zenec 2050.Waarom niet gewoon een Nederlandstalige handleiding gebruiken?
Bekijk bijlage 89969
http://www.zenec.com/wp-content/upl...0_z-e2050_device-user-manual_web_nl_rev-a.pdf
Wat ik mij afvraag:
Bij 2x een ja als antwoord, zou het plug&play moeten zijn!
- heb je de juiste kabel bij je Zenec?
- is de kabel in je auto nog origineel?
Bedankt voor de link. A3 gaat naar de speaker lijkt het en dat klopt dan niet. Maar eens wat dingen bij rick bestellen.Ik krijg uit je schema het idee dat mogelijk A3 en A16 zijn omgedraaid. Hierbij ga ik er vanuit dat dit bij jouw auto nog niet via canbus wordt geschakeld.
Die pinnen en stekkers kun je in elk geval ook bestellen bij Rick Donkers, en dan zoeken onder multi-stekkers. Linkje
A3 gaat naar de speaker lijkt het en dat klopt dan niet.
Dat is een goede we hebben zo wat tijd dus eens kijken wat ik kan doenTel je wel vanaf de juiste kant? Plaatje is van de aansluiting op het apparaat, dus als je de stekker eruit trekt kijk je gespiegeld...
Gedaan maar niks. Maar ik had wel aarde en + verwisseld en weer terug. Hoop niks kapot vandaar dat ik 12v wilde meten.Sluit het gewoon eens aan, zou ik zeggen…
Das een goede, dus waarschijnlijk in de box links van het stuur want mijn swing werkt ook niet. Zo eens bekijkenEven de zekering controleren dan...je zal zeker niet de eerste zijn die bezig is met draadjes verwisselen en een zekering door laat branden.
Even geken en op de plaats waar de radio zekering hoort, naast de donker blauwe volgens de handleiding zit geen zekering. Ik snap er officeel niks meer vanDas een goede, dus waarschijnlijk in de box links van het stuur want mijn swing werkt ook niet. Zo eens bekijken