De Kenwood
DNX520VBT praat jij over een prijs van 1300 eurie maar heb hem ook al gezien voor 1100 euro
http://www.jncs.nl/index.php/navigatie-systemen/kenwood.html?p=2
En ik snap dat je vanwege front (afwerking ) voor deze kiest, maar het blijft dan nog steeds diefstalgevoelig omdat je front niet kan verwijderen.
Als dit geen probleem is voor jou dan moet je er gewoon voor gaan.
Mbt de DNX9260BT die ik zelf heb, het is inderdaad een 2 dins module ( met verwijderbaar front ) en je hebt er appart een kunstof beugel bij die er voor zorgt dat
de stalen houder van de kenwood hierin bevestigd word. Hiernaa schuif je dan de 9260 erin en heb je een frontplaat die weer het dashboard tot een geheel maakt.
De aux aansl weet ik niet van of deze nog te gebruiken is, maar voor mij niet belangrijk omdat ik een USB aansl ( dmv kabel) heb op de dnx en hier heb ik een usb stick of een samsung S2 harddisk (320Gb) aanhangen.
Dan is er ook nog een Ipod kabel aan de DNX die ik zou kunnen gebruiken maar die ik dan zelf niet gebruik.
Dan heb je de mogelijkheid tot het aansluiten van een achteruit camera (extra kosten ) en meerdere dingen die je uit de te downloaden manual kunt halen.
Indien je een stuur hebt met radio bediening dan is er de mogelijkheid tot aanschaf van een extra module van kenwood die via de canbus communiceert met je DNX
En mbt muziek werkt het naar behoren, en mbt telefoon en navigatie heb ik het nog niet getest !
En één nadeel is misschien wel dat ik de muzieknummers etc niet in me maxidot vermeld zie, maar tsja zit je daar echt op te wachten ? ikzelf niet !