Zenec nc2010 of Kenwood DNX520VBT

Peter_Octavia

Forumguru
@Henk,

Niets dan lof voor het zenec systeem. Ik ben er zeer tevreden mee.

Ten opzichte van het vorige systeem wat ik ook heb gehad in de Octavia de MC-5600 een hele vooruitgang. Vooral de layout is 10x beter.

Alles werkt zoals het zou moeten. Ook de PDC weergave en de stuurwielbediening.
De weergave in Maxi-dot wordt zaterdag a.s. nog even ingesteld door de dealer.

Grt.

Peter

MichielOctavia

Actief lid
Dat ziet er goed uit. Een goede optie als mijn Columbus onverhoopt gestolen wordt....

Ik heb een paar vragen:

1. Is de Zenec NC2010 minder diefstal gevoelig dan de Columbus?
2. Werkt de MDi aansluiting ook icm met de NC2010?

Peter_Octavia

Forumguru
Vermoed dat de Zenec NC2010 net zo diefstal gevoelig is als een Columbus. Hij zit tenslotte op dezelfde manier vast.

Het systeem is wel te beveiligen met een pincode. Echter dan hebben ze hem er al wel uitgehaald!!!

Of de MDI aansluiting weer te gebruiken is weet ik niet. Maar die heb je ook niet echt nodig lijkt mijn met een SD-slot (voorzijde) en nog een USB-aansluiting om het nodige muziek/films etc af te kunnen spelen. Deze USB-aansluiting wordt tevens gebruikt voor de update's. Ik heb hem in het dashboardkastje liggen.

Pioneer heeft er nu eentje speciaal voor VW Skoda etc. Prijzen zijn helaas nog niet bekend.

avicf9210bt_main_1_gallery.jpg

http://www.pioneer.eu/eur/products/25/111/241/AVIC-F9310BT/index.html

Ziet er ook gaaf uit hoor...

Bakkertje

Forumguru
Wellicht ook niet onaardig om te melden, maar dit toestel zou volgens het overzicht van Pioneer ook een (deels) afneembaar front hebben!

Ik heb ook gelezen dat de AVIC-F9310BT een deels afneembaar front heeft. Dit zou heel erg welkom zijn gezien alle diefstallen van navigatiesystemen. Alleen heb ik nergens een afbeelding gezien van dit afneembare front. Als iemand ergens een foto heeft of meer info heeft, dan hoor ik het graag. Ook in prijzen ben ik geïnteresseerd.

@Bakkertje: Ik zie het inderdaad in de handleiding. Dat is vreemd want op de website van Pioneer staat bij de specs van de AVIC-F9310BT het volgende: Removable Front Panel Yes (partial). Pioneer spreekt zichzelf dus tegen. Het zou erg jammer zijn als dit niet zou kloppen

Bakkertje

Forumguru
Die tegenstrijdigheid was mij ook opgevallen inderdaad, ik zie overigens nergens lijntjes in het front van de 9310 wat er op zou duiden dat er iets af kan, dus ik ben er bang voor..

VEEJAY

Forumguru
Idd, vind de handleiding trouwens knullig 3 typen staan erin beschreven. Kan trouwens ook niets over de prijs vinden. Wel een youtube filmpje waarin iemand hem in 2 minuten in een O2 FL inbouwd.

JMB

Nieuw lid
Ik heb zelf nu 1.5jaar Zenec 2010. Ben er zeer tevreden over.. en past ook prima in dashboard maar ik most wel een ander frontje erbij bestellen (25 EUR). Qua navigatie heb ik nog niet iets beters/handigers gehad , ook zelfs niet MMI van audi. Het enige minpunt vind ik de bediening van de ipod. dat kan alleen via het scherm.. dat betekent veel scrollen , duurt te lang. Ik weet niet of je met de kenwood ook de mogelijkheid hebt om direct op de ipod te scrollen of evt spoelen, dat is een stuk handiger namelijk vind ik

phone 045.jpg

Bovenaan Onderaan