Haha, inderdaad. Ik heb het pakket heel de dag op de vloer met vloerverwarming laten liggen en ze daarna gemonteerd . Monteren was heel eenvoudig en de eerste indruk is goed, het lijkt wel iets rustiger in de auto qua windruis. Het opnieuw in leren van het raam lijkt mij nog wel een dingetje. Na ze 24 uur niet geopend te hebben moest ik er gisteren toch aan geloven bij een parkeergarage, maar bij automatisch sluiten gaat het raam niet dicht. Slaat af of gaat weer naar beneden (alleen aan de bestuurderskant).Vandaar dat het vandaag zo warm was !!
Speciaal voor jou om je schermen te monteren
Enne viel het mee dat monteren ?
@Canon-Eye .
Ik zie dat jij de zwarte hebt. Daar kan je toch nog wel doorheen kijken? Anders moet ik voor de smoke versie gaan.
Ze zijn niet echt zwart hoor, wel redelijk donker. Vond ik beter passen bij de donkergrijze auto.@Canon-Eye .Ik zie dat jij de zwarte hebt. Daar kan je toch nog wel doorheen kijken? Anders moet ik voor de smoke versie gaan.
Het raam ontmoet bij het automatisch sluiten vaak toch voldoende weerstand om meteen weer open te gaan. Als ik het in kleine stapjes doe, dan gaat het wel goed. Maar eens kijken of het op termijn beter wordt.Het opnieuw in leren van het raam lijkt mij nog wel een dingetje.
Hier ook, met kleine stukjes lukt het inderdaad wel.Het raam ontmoet bij het automatisch sluiten vaak toch voldoende weerstand om meteen weer open te gaan. Als ik het in kleine stapjes doe, dan gaat het wel goed. Maar eens kijken of het op termijn beter wordt.
Dat kun je zelfs zonder verstand.Dat haperend open/dicht effect weerhoudt mij er van ze aan te schaffen. Van inleren etc. heb ik geen verstand.
Per saldo was het 453 km, waarvan pakweg 75% snelweg. Behalve de zijschermen kon ik vooral ook het effect van de RainX op voorruit, achterruit en voorste zijruiten ervaren.Ben benieuwd naar die 500 km ervaring van @Canon-Eye.
Daar had ik bij willen schrijven dat de elektrisch bediende ramen in de Pug met schermen van Climair in één keer volledig sluiten.Op de Pug 205 hebben we ze van Climair.
Ik rij sowieso nooit op topsnelheid, in NL niet en daarbuiten ook niet.Vooral bij de hogere snelheid is de windruis bijna storend aanwezig.