@Octavia32 jij bent idd niet echt objectief...
Ik zal dus een objectieve poging doen:
Auto met de risico’s van een 1.8tsi, minder vermogen, veel minder opties maar wel duurder?!
Voor een beetje “Hollander” kan het niet zo zijn dat je minder krijgt en meer betaald!
Er zijn ongetwijfeld wel andere leuke auto’s te vinden maar die je nu poste zou ik zeker niet de voorkeur aan geven.
Afwegen en garantie zou ik zeker doen ik spreek uit ervaring met mijn superb ten minste als je mijn post gelezen hebt. Wat je nu niet wil is problemen op die tsi blokken. Als je mijn mening zou willen weten ik zou niet meer die CDAA blokken willen. Want als er wat mee is zal je diep in de buidel moeten tasten. Ik was blij dat ik er vanaf was. Wil je toch zo,n blok neem er een met minimaal een jaar garantie. Mocht hij olie verbruiken of kettingspanner problemen hebben kun je daar op terug vallen.Heren, ik zit nog in de fase van bekijken. De superb van @Octavia32 is echt mooier hoor. Maar wil gewoon even alles afwegen.
Garantie staat bij vriendin nogal hoog op lijstje door eerdere ervaring maar we gaan ook zeker bij octavia32 kijken.
Laat je niet gek maken hier hoor !Oké ik ga wel een afspraak maken :-)
ANWB doet het ookWat zou een skoda dealer voor een aankoopkeuring vragen?