@PizzaPieter
Ik hoop voor u dat je de juiste wagen vind, en de daarbij behorende rust, het moet namelijk enorm frustrerend zijn om zo te lopen klooien met een wagen, constant die twijfel en ermee bezig zijn om wat nieuws en goed te vinden waar je lang met doorkan.
Dank voor je begrip, je slaat de spijker op z'n kop.
Het vreet energie om te onderzoeken, testen, teleurgesteld te worden (afgelopen jaar vaak met géén oplossingen) geen oplossing vinden, verder kijken, proefrijden, afwegen lease of koop, geen deal, onderhandelen, thuis 'balanceren' (geld versus opties) zoeken, zoeken, zoekenen elke keer weer in te stappen in de auto die we kozen om er heel lang mee te rijden (en waar je toch aan gehecht raakt) wetende dat dit niet de auto is die we nog jaren hebben.
Ik ben i.i.g.een persoon die hier veel en vaak mee bezig kan zijn en dat vreet energie ja. Dus tijd om een winner te vinden.
En uiteraard hou ik jullie op de hoogte
Net bij
@brepus13 geweest en proefgereden (nogmaals dank daarvoor!). Heel tof dat iemand z'n gouden koets beschikbaar stelt om een ander te laten testen. 1.2 valt me he-le-maal niks tegen. Dus nu verder met plannen maken.
Zoekgebied uitgebreid naar Octavia 1.2 of Golf 1.2
Fijne zondag!