hemi24
Forumguru
Facelift Octavia is vanaf 2009, te herkennen aan de opgetrokken koplampen. Tevens hebben alleen facelift Octavia's de TSI motoren gekregen.
Vóór de facelift waren er ook al de 1.8 TSI en de RS met 2.0 T(F)SI...
Facelift Octavia is vanaf 2009, te herkennen aan de opgetrokken koplampen. Tevens hebben alleen facelift Octavia's de TSI motoren gekregen.
Ik zou gaan voor een Élégance uitvoering, bij voorkeur een Businessline..!
https://www.gaspedaal.nl/skoda/octa...kmax=250000&pmax=6000&srt=df-a&trefw=Elegance
Je hebt gelijk, is las niet goed. In een muur van FSI namen zag ik niet dat de 1.8 TSI was.Vóór de facelift waren er ook al de 1.8 TSI en de RS met 2.0 T(F)SI...
Tot je er mee rijdt haha. Regen en licht sensoren zijn heerlijk, je hebt er geen omkijken meer naar.QUOTE
Klinkt als fantastische extra opties maar zou er niet veel voor over hebben.
Die is standaard verouderd, had ik ook. Gelukkig is dat bij een RNS310 of 510 kinderlijk eenvoudig te upgraden. Zoek maar online naar de 2020 kaarten, koop de juiste dual Layer DVD's en laden maar. Zorg voor een goede opgeladen accu of laat de motor lopen, installatie duurt lang.Als voorbeeld, ingebouwde navigatie, heel mooi, maar bij dergelijke 2-hands auto's waarschijnlijk zwaar verouderd kaartmateriaal, en in die tijd nog niet gratis te updaten.dacht ik.