O dus het onderdeelnummer zoals het op de behuizing van de brillenhouder zelf gestanst is klopt helemaal niet?!Maar... Nu heb je wel het onderdeelnummer: 1U0857465B
Is dit iets?:Op Tsjechische fora lees ik dat dit onderdeel zelfs daar moeilijk te vinden is. Heb zo snel één aanbieder gevonden, maar die vraagt bijna €60:
link
Maar... Nu heb je wel het onderdeelnummer: 1U0857465B
maar misschien heeft iemand er wat aan is ook te koop hahahaIk heb nu in 3 topics je miskoop gezien fireben, heeft niet met dit topic te maken
@B.Stuurder klopt, hij is nieuw nergens meer te vinden verder behalve die webshop in Tjechie.
Dat plaatje wat je post; die past alleen vanaf modeljaar 2004 / Octavia type II.
Het enige wat nog past is een houder ipv de handgrepen, maar dan kom ik met mijn hoofd ertegenaan heb ik al uitgemeten.
@B.StuurderDat plaatje wat je post; die past alleen vanaf modeljaar 2004 / Octavia type II.
eigenlijk zoek jij zo eentje?Turbo turbo turbo turbo! Ik wil wel ruilen. Als jij passende bekerhouders vind, die in de plaats van die brillenkoker kunnen (gewoon simpel, 2 gaten waar een beker in past).