Zonnenbrand creme in de lak

• Onderwerp starter Deleted member 3195
  • Startdatum

kansberg

Forumguru
Commandant 4 en metallic lak zullen nooit vrienden worden....alleen de zeer geoefende hand kan hiermee enig resultaat bereiken. Commandant CM4 daarentegen wèl. Dit is de fijne versie van Commandant 4, gemaakt voor de polijstmachine. Als je dit met de hand verwerkt op metallic lak, dan kun je een redelijk resultaat boeken.

Adoks

Senior Member
Binnenkort maar eens proberen om de vlekken te verwijderden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen poetser ben en wellicht krijg ik ze d'r nu niet meer zo goed uit.

Het inbranden zou best kunnen, hoewel ik daar nog nooit wat van heb gemerkt. Laat ook weleens vogelpoep zitten, maar daar zie ik uiteindelijk ook nooit wat van. Wellicht ben ik niet zo kritisch ;) Als hij technisch maar tip top is.

Cordoba

Forumguru
Vogelpoep kán enorm agressief zijn, maar dat hoeft niet altijd. Wat die vlekken betreft: je kunt ook gewoon een keer kleien, kost je voor de hele auto misschien een uurtje, maar dan voel je ook dat je lak veel gladder is, en je waxlaag blijft langer zitten (vooral voor de winter prettig).

peterrapid

Forumguru
Met wax krijg je niet een vlek weg enkel wat verbergen lukt tijdelijk, Commandant :nono: niet doen, zoals @Cordoba zegt eerst kleien en als je nog plekken ziet kan je met polish of paintcleaner zelfs manueel de stukjes behandelen, je gaat dan tenminste een correct resultaat krijgen.

Berry1912

Forumguru
Goedendag,

Terug van vakantie en gelijk een vraag.
Bij de deuren van de kinderen zitten allerlei kleine vingers op de lak die er niet meer uitgaan.
Het lijkt op vingers die er door met zonnenbrand creme in zijn gekomen.

Kent iemand dit probleem en hoe hebben jullie dit opgelost?

Vriendelijke groet,

Eric Verbeek
Misschien wat rigoureus maar kan je dan niet die vingertjes afknippen? :nono:

Bovenaan Onderaan