brucelee1980
Nieuw lid
Iedereen bedankt voor de reactie. Als ik mijn O2 heb zal ik laten weten hoe het bevalt.
We voeren 2 merken, climair’s sonniboy en privacy shades. Beide sets zijn gelijk qua afwerking, kwaliteit en pasvorm, alleen hebben climair’s sonniboy inderdaad de achterruit uit 1 gedeelte en privacy shades de achterruit uit 2 delen (tegen eventueel doorhangen). Bij privacy shades krijgt u er nog een extra opberghoes bij, bij sonniboy niet. Sonniboy maakt daarnaast helaas voor veel minder merken en modellen schermen, kleiner assortiment. Voor het beschikbare assortiment, prijzen en levertijden, zie www.autozonweringshop.nl. De prijs is gebaseerd op aantallen die de fabriek produceert en afspraken met de importeur. Prijs-kwaliteit verhouding is daarom bij privacy shades veel hoger, mocht je de achterruit uit 2 delen niet storen (persoonlijk vind ik het zeker niet storend).
Thanx Sparkie! Dat is voor mij het signaal: Ik heb net die Sunny Shades set besteld.Ik heb het even nagevraagd waarom de sonniboys zoveel duurder moeten zijn:
passen deze dan op mijn 2012?Zie MP advertentienummer 550349838 .
passen deze dan op mijn 2012?
Volgens mij staan ze nog gewoon op MP:en ze zijn al verkocht... dat gaat snel!