Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er een voordeligere / andere leverancier?
Superskoda leverde mij overigens netjes via GLS binnen 4 dagen. (Volgens mij had ik op dag 3 alles binnen)
Heb ze nog niet. Zijn onderweg. Zullen maandag of dinsdag komen. Volgens superskoda de 28e de deur uit. Volgens GLS de 3e voor het eerst binnen in distributie Tsjechië.....
Dat duurt behoorlijk lang, zoals al eerder gezegd had in op dag 3 na bestellen alles binnen. Hoop dat je ze snel hebt en ben benieuwd naar je bevindingen..
Ja, vind het een slechte zaak van superskoda. Hoorde altijd hele goede berichten over ze, maar dit vind ik niet ok, al helemaal niet omdat ik ze een email gestuurd heb met de vraag of ze weten hoe het zit met het pakketje en geen enkele reactie.
Geïnstalleerd. Super simpel met 3 clips. Lijkt mij voldoende stevig. Je kunt ze na monteren wat aan knijpen en dan zit het heel stevig. Materiaal ziet er prima uit. Nu afwachten wat de kids ervan vinden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.