De 5e optie aan de Poll toegevoegd, had zelf nog niet eerder van Solarplexius gehoord, maar toen ik afgelopen maandag de aan te brengen materialen inleverde bij de dealer, bleek de verkoopadviseur er wel van gehoord te hebben en noemde in 1 naam gelijk het merk BMW waar het volgens hem wel vaker bij werd gebruikt.
Voor mij in het geheel geen nadeel dat er met het Solarplexius systeem geen frisse lucht via de achterramen naar binnen kan, ook kan je bij dit systeem er voor kiezen om bijvoorbeeld alleen de achterruit te tinten, het is in weze net zo flexibel als de stoffen variant van Sonniboy, het lijkt alleen wat meer op getinte ruiten.
Voor ieder wat wils zullen we maar zeggen, misschien als ik weer in mijn rijke dagen kom, beide systemen nemen en kijken wat er persoonlijk het beste bevalt...... eerst nu nog besluiten wat ik als eerste ga nemen en dat kan als het goed bevalt dan wel eens het enige systeem blijven.
Hondenkind nog even aangekeken, bleef helemaal neutraal..... ook al geen hulp voor bij de keuze
en daar doe je het toch allemaal voor..... in mijn geval dan.