lars octavia
Lid
Jawel maar wou glans zwart. De rest is mat
Mijn zwarte dakrails staan te koop maar dat staan ze volgens mij tot in sint juttemus nog steeds dus wil iets anders gaan proberen.
Plastidip wordt vooral gebruikt om onderdelen zwart en mat te maken, maar ik wil de dakrails juist van mat zwart naar metallic zilver. Zoals dit op de Elegance standaard al zit.
Kwam een plastidip product tegen waarmee dit zou moeten kunnen. En mislukt het, dan pulk je het er ook zo weer af.
Er zijn volgens mij meer leden die ook graag hun zwarte rails zilver willen maken dus ik heb de leverancier gevraagd om nadere informatie. Na reactie zal ik de uitkomst en link van het product hier posten.
Tevreden met het resultaat? Alle opties hou ik nog open dus ben benieuwd.. Waar heb je dat gedaan enne, wakosda?Ik heb ze laten spuiten in mat zilver. Dus geen plastidip.
Ben er super tevreden mee, en niet te onderscheidden van origineel af fabriek in zilver. Heb al 2x dakdragers erop gemonteerd en ook daarbij blijft de lak onbeschadigd. Ik heb het laten doen door een bekende van mij (autospuiter). Maar elk autoschade hersteller kan dit wel. Koste mij €50,- (vriendenprijsje). De dakdragers zijn trouwens zo gedemonteerd. Ff kapjes eraf en 2x 3 boutjes losdraaien.Tevreden met het resultaat? Alle opties hou ik nog open dus ben benieuwd.. Waar heb je dat gedaan enne, wakosda?
Whahaha nee hij is erg kieskeurig haha. En erg druk bovendienKlinkt goed, en voor die 50,- kan je ook niet zelf gaan tobben.. Denk jij dat die spuiter van jou snel vrienden maakt?
@Cordoba , verschil tussen cardip en plastidip heb ik in post 10 uitgelegd.
Zie hier: Zwarte dakrails zilver met plasti dip
Dat was juist de reden dat ik het zelf wel eens zou willen zien/ervaren: foto's geven altijd maar een beperkt beeld, vandaar dat ik graag gladheid, en glans met eigen ogen wil zien, en bij voorkeur ook hoe makkelijk/moeilijk het is om het netjes aan te brengen, hoe lastig het te verwijderen is, en wat de duurzaamheid van de lagen is.