Misschien wil hij/zij net wat meer bagageruimte? Bij m'n vorige auto (O2) stopte ik op die plek altijd wat klein spul, toilettassen of zo, tijdens de vakantie. Aan de rechterkant wat auto-gerelateerd spul, reserve ruitenvloeitstof, zaklamp, olie (allemaal nooit nodig gehad), dan kon ik er altijd makkelijk bij. Daar moet ik nu iets anders op verzinnen (maar dat gaat ongetwijfeld lukken).En eruit kan het zeker alleen zou ik niet weten waarom je dit zou willen?
Mijn kite buggy zou dan beter passen zonder de achter as los te halen. Bij mijn mazda 6 Hatch back was dit ook geen probleem :-)Als eerste is het wel netjes om je even voor te stellen word gewaardeerd. Die box is waarschijnlijk zoals bovenstaand iets anders zal er niet kunnen zitten. En eruit kan het zeker alleen zou ik niet weten waarom je dit zou willen?
Wat zit er in ?
Dat ziet er in een Octavia toch iets anders uit.Deze?
Zo ja, inderdaad de subwoofer van het (optionele) Canton sound systeem.
Je zou dan toch verwachten dat je (als koper/leaser?) weet wat er allemaal qua opties op de wagen zit?
Dat ziet er in een Octavia toch iets anders uit.
premium volgens het eerste google resultaat:
"Wist je dat... Premium pils helemaal niet van betere kwaliteit is dan pils? Pils en premium pils zijn precies hetzelfde"