Ziet er uit alsof er een afvoerwaterslang kapot is. Dat kan het gevolg zijn van vorst als er water in is blijven staan.
Onze bolide heeft onlangs 2 weken binnen gestaan voor een vergelijkbare reparatie aan het panoramisch dak. Een afvoerslang kapot en veel vocht achterin de auto met als toppunt letterlijk een volwaardig aquarium bij het reservewiel. Er was afgesproken als het niet binnen de verlengde garantie zou vallen ze dat van tevoren zouden moeten laten weten. Reparatie duurder 2 weken langer als gepland. Verkeerde onderdelen besteld, verkeerde onderdelen binnen gekregen, druk, bla bla. Leenauto zonder winterbanden in de sneeuw; erg fijn met een kleine man van 6 maanden oud achterin.. Bij ophalen van de auto vertelde de dealer doodleuk dat er nog geen concreet beeld was over de kosten en dat het nog liep via de importeur met eventuele coulance. Daar heb ik toen vriendelijk, doch zeer dringend, voor bedankt. Omdat dat niet volgens de afspraak was en ik de dealer aan deze afspraak zal houden van het vooraf informeren als het geld zou gaan kosten. Hoe ze het verder afhandelden met de importeur is hun probleem inmiddels. Zou nog een rekening kunnen verwachten hun laatste standpunt: ook daar vriendelijk voor bedankt en verzocht die maar meteen door te sturen naar (vul hier rechtsbijstand en contactpersoon in). Geen rekening meer gezien. Kom je afspraken gewoon na als dealer. Anders kost het je klanten. Ballentent..
En ohja: ik denk niet dat ik er nog over de vloer kom voor onderhoud of reparatie. Inmiddels een zeer prettigere service mogen ontvangen te Nuenen. Daar reageren ze altijd snel op mailtje of een belletje. Bij de dealer als je een offerte aan vraagt krijg je binnen een dag antwoord, maar op een andere technische vraag of mankement kan het een week duren. Topje voor mij was dat ik van de dealer een mailtje ontving met de vraag alsa het zo mocht zijn als ik een mail van de importeur zou krijgen, of ik deze AUB met alles 4-5 sterren in zou willen vullen. Die mail van de importeur heb ik gehad, maar meer als 2 sterren incl onderbouwing kon ik er niet van maken.