transit
Lid
Gisteren weigerden regelmatig de ruitenwissers voor en tevens het dash tussen de klokken, daar kwam alleen de afbeelding van de auto. Nu is dat vooral met dit regenachtige weer erg vervelend en dus ben ik direct naar de garage gegaan voor reparatie. Lopend naar huis maar al na een half uurtje gebeld, de monteur kon niet direct er aan beginnen, dat ik de auto weer op kon halen.
Oorzaak van het probleem: de motorkap was niet goed gesloten. De dag ervoor had ik olie gepeild en waarschijnlijk niet hard genoeg aangedrukt.
Daardoor gaf een sensor aan dat dit het geval was en ter bescherming van de ruitenwissers, die kunnen beschadigen als de kap niet goed gesloten is, blijven de wissers in ruststand liggen.
Misschien even een weetje voor het geval dat.....
Oorzaak van het probleem: de motorkap was niet goed gesloten. De dag ervoor had ik olie gepeild en waarschijnlijk niet hard genoeg aangedrukt.
Daardoor gaf een sensor aan dat dit het geval was en ter bescherming van de ruitenwissers, die kunnen beschadigen als de kap niet goed gesloten is, blijven de wissers in ruststand liggen.
Misschien even een weetje voor het geval dat.....