Nieuwe Amundsen in mijn yeti

• Onderwerp starter bijbeuner
  • Startdatum

AndreM

Forumguru
@Vlaming Die beveiliging van het kaartje is toch het schuifje aan de zijkant? Ik denk dat @Vlaming beveiligd bedoeld met: hij kan geen nieuw SD kaartje gebruiken, deze wordt niet herkend zoals ook bij de Amundsen MIB.
Als je die omzet moet je het SD kaartje gewoon kunnen beschrijven en het bestand er bij plaatsen. Dit klopt!
Als je een update uit moet voeren moet je ook de beveiliging omzetten anders gaat het niet. En dit klopt niet, elk kaartje waarvan het schuifje op lock staat kan gelezen worden, het schuifje is een schrijf beveiliging

Nu ff wat anders, bij de Amundsen MIB staat op de SD kaart voor zowel Seat, VW als Skoda mappen. Als je nu van de originele SD kaart eerst een kopie maakt, dan de mappen tructuur bekijkt bij jou Amundsen en eventueel de mappen van VW en Seat verwijderen als die aanwezig zijn, dan zou je toch ruimte over moeten houden?

Maar desalniettemin, als niemand met een nieuwe Yety voice command heeft, zal software denk ik niet helpen.

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
@Vlaming

Wat je volgens mij zou moeten doen is het volgende.
Eerst een back-up maken van je huidige sd kaart.
Dan de kaart downloaden en uitpakken van een mib2 toestel, bijvoorbeeld van:

http://www.navigation.com/is-bin/IN...rame_campaign_light&Page=VW_Europe_Media_MIB2

De omvang van de nieuwe volledige kaart is 14,2 gb. Daarmee werkt bij mij ook de voice functie.

De uitgepakte kaart zet je op de sd kaart en plaats je in de auto.

Ik geloof niet dat daarmee de voice functie automatisch gaat werken, maar je hebt dan wel de laatste kaart.

Alleen een voice mapje kopiëren zou ik niet doen..

@Bakkertje
Bedankt voor de link, dit is wel het laatste wat ik wil testen.
Om de VOICE te laten werken heb je twee zaken nodig. Eén de App en twee de data.
Als de App niet op de boordcomputer staat werkt het niet.
Hierbij nog wat info over de boordcomputer Amundsen voor hen die het interesseert.
Onderdeel apparaat: 5L0035680B
Hardware: H22
Software: 245
Navigatie: Navigatie Database: 5L0051236H 0521 ECE 2016
Media Codec 21.01.0.0.10

Bakkertje

Forumguru
Je hebt dezelfde software en kaart als ik in mijn passat..
Alleen heet het systeem bij mij 3g0919866M

Die kaart uit de link is ece2016..

@Fucky
Dag Fucky?
De map-structuur op de SD-Card van mijn Yeti is anders. De Hoofdmap is 'maps' en die is op zich al 14,65 Gb groot. VDE is niet aanwezig.
De map VDE toevoegen is geen optie wegens plaatsgebrek. Alles naar een Sd-Card van 32Gb te kopiëren gaat niet daar je dient gebruikt te maken van een origineel SD-kaartje van Skoda. Op dat kaartje zit een beveiliging in het niet toegankelijk gebied, die niet door mij te kopiëren is maar wel 'gelezen' wordt door het programma.
Ik heb ook geprobeerd, zonder succes, het aantal bestanden in de maps te verminderen.
Voor mij is het einde verhaal.

Bovenaan Onderaan