Vanmorgen weer extra vroeg uit de veren en de auto eens goed aangepakt vanbinnen, en wat "aanpassingen" gedaan. Doet deugd zeg!
Matjes afgespoten met HD en goed gereinigd, voordeel van zulke wintermatten is dat je ze altijd makkelijk als nieuw krijgt
Dorpelbeschermende strips van Ali, goed naar de reviews gekeken en deze gevonden, extra dik en stevig, geen typische rommel maar echt een deftig product. Blij mee! Niet letten op de "plak" op de afdichtrubbers, dat is nog voor de koude zodat de rubbers niet blijven plakken als het nog zou vriezen
En ten slotte stuurwiel opzetstukken, was even hard duwen om ze erop te krijgen maar het zit echt als gegoten. Mijn stuurwiel was beschadigd aan de zijkanten door een ring ( die is nu weg

maar de krassen bleven natuurlijk ), dit is gewoon weer netter en mettertijd komt er dan wel een ander stuurtje in, iets met een platte onderkant bv. Voor nu, blij mee.
Zaterdag doe ik hem naar mijn garagist en gaan we samen de onderdelen verwisselen en de wagen iets lager leggen, niets gek, maar gewoon sportief laag. En wie weet kan ik nog ergens een setje velgen scoren
To be continued....