Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
De dood , had ik vroeger schrik voor, nu niet meer, het is zoals Albus Perkamentenus ooit zei " Do not pity the dead, Harry. Pity the living, and, above all those who live without love. "

JeSko

Forumguru
Lag mooi dicht vanmorgen :)

Gelijk het stukje wrap van de turbodrukmeter verwijderd, ik kan niet wachten op beter weer! De auto gaat lager geschroefd worden, misschien een ander wiel eronder, een subtiele striping met VRS logo aan de zijkant door m'n maatje, downpipe en spacers er terug onder, witte motorkap met luchthappers erop, en misschien nog wat dingetjes. Ben klaar om er echt mijn auto van te maken!

20250216_084602.jpg

20250216_092231.jpg

leon-cupra

Forumguru
De wagen kan jouw gedachten wat verzetten hé en iedere aanpassing die je wilt doen, is iets om naar uit te kijken.
Eens je alles op een rijtje terug hebt, zal het leven wel terug lachen naar jou ;)
Mijn broer heeft ook een jaar afgezien, maar de jaren erna heeft hij nog nooit zoveel plezier gehad ;)

In welke richting kijk je voor een andere velg?? Vind dat zo moeilijk om een unieke, knappe velg te vinden. 1000den verschillende velgen, 100den verschillende stijlen en veel te veel verschillende afwerkingen mogelijk.
Zag gisteren wel een velgje waar ik een beetje hebberig van wordt :D
1739727993797.png

JeSko

Forumguru
Laat ons het hopen @leon-cupra , gelukkig krijg ik veel steun van vrienden, familie en forumleden zelfs hier of die privé wat sturen. Dat sterkt me wel aan :)

Dat is een mooi wiel! Lekker concave staat dik op een M :D ik wil eerder een licht wiel deze keer, ben wel wat uitgekeken op zwarte wielen. Iets in deze genres

HD-wallpaper-skoda-octavia-rs-skoda-car-side-view-white.jpg rotiform-rc199-kpr-silver-2023-skoda-superb-combi.jpg
Screenshot_20250216_205644_Gallery.jpg Screenshot_20250216_205629_Gallery.jpg

leon-cupra

Forumguru
zie nu net dat de standaard velgen van de M hard trekken op die Vossen wielen ... tja, valt dat eigenlijk ook wel af :pieker:

De velgen die je toont zal 1 voor 1 mooie velgen, maar wat mij er persoonlijk aan 'stoort': je zit ze op elke hoek van de straat of ze waren 10j geleden een enorme hype.

leon-cupra

Forumguru
Tuurlijk moet je doen wat je zelf graag ziet, los van alles. Ik kies ook niet wat in de mode is, maar als liefhebber heb je ergens wel graag een “unieke” velg, denk ik, die er uit springt en dat doen voorgaande velgen imo niet ;) maar is ook maar mijn mening, hoef je uiteraard geen rekening mee te houden. ;)

LT83

Forumguru
... Vind dat zo moeilijk om een unieke, knappe velg te vinden. 1000den verschillende velgen, 100den verschillende stijlen en veel te veel verschillende afwerkingen mogelijk.
Zag gisteren wel een velgje waar ik een beetje hebberig van wordt :D

Ik heb op de Audi een Wheelforce setje zitten die hebben ook hele mooie opties voor BMW. Forged wielen met een mooi design, zeker iets voor jou ook!

Laatst bewerkt door een moderator:

JeSko

Forumguru
Rond 3 uur vertrokken onder een stralend zonnetje, even een ritje maken van een half uur , auto laten uitlijnen, en daarna afspraak maken voor de keuring en eindelijk genieten!! :D

.........

Maar helaas helaas, niets is zo gemakkelijk met deze auto zoals jullie al weten, en niets lukt van de eerste keer " euhm meneer, we krijgen deze bout niet los en dat moet om hem binnen de tolerantie te krijgen"

20250217_165039.jpg

Oplossing? Compleet nieuwe arm en toebehoren, dit is gewoon één geworden door de jaren heen en de hele boel moet vervangen worden. Dus weer terug naar de garage, daarna weer laten uitlijnen.. zucht!

Tman0961

Forumguru
Je zou dit kunnen proberen:

Of de bout verhitten.

Ik snap niet zo goed waarom de complete arm en toebehoren vervangen moet worden om 1 vastzittende bout.

JeSko

Forumguru
Hebben ze geprobeerd @Tman0961 , maar ik heb zelf gezien hoe rotsvast alles zat, zelfs met een breekijzer wou het niet loskomen. Destijds was dat aan de andere zijde ook het geval, toen heeft mijn mecanicien ook alles nieuw eronder gezet aan de linkerkant achter. Goed, dan zit aan beide kanten alles nagelnieuw, maar toch, het is altijd wel weer wat, kleine dingen die samen wel heel grote kosten vormen en die me vaak van het gemak van een auto te hebben weerhouden, want je moet er allemaal weer om, ik heb echt nog geen enkele langere periode gehad dat ik gewoon met deze auto zonder zorgen heb kunnen rijden.

Bovenaan Onderaan