Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
@LT83

Met inruil van de O3 denk ik zo'n 25/30 in totaal, en het mag niet groter zijn dan een 3/4 reeks, heb de ruimte niet meer zo nodig.

@MarcoO2

Ja dat dacht ik dus ook wel! Die E90's zijn zowat de laatste die amper elektronische bemoeienissen aan boord hebben :D

@leon-cupra

Klopt wel wat je zegt! Mijn hart ligt ook wel bij de 6 cylinder, maat van mij heeft al jaren een 335 I en best tevreden van, die zegt ook 6cyl of niets met BMW :D

leon-cupra

Forumguru
Vind persoonlijk het budget te laag voor een 6 cilinder. Gaat altijd maar dan zit je weer met een wagen die een ander weg doet omdat de grote kosten eraan komen.

Maar als toch voor de droom wilt gaan … 140i

IMG_4616.jpeg

1983jeroen

Forumguru
Groot gelijk dat je je droom wilt waarmaken.
Sinds mijn vader afgelopen november plotseling overleed sta ik er ook veel meer bij stil hoe snel het afgelopen kan zijn en je dus nu moet genieten wanneer het kan!

Ben er qua auto alleen nog niet helemaal uit wat het moet worden.
Zit ook wel naar een BMW 1 serie te kijken.

Veel plezier met dromen en rondkijken alvast :)

Kanerr

Forumguru
Als je een 4 cil neemt, niks anders dan een B48. Makkelijk 300pk en lekker geluid :) Had dat blok in mijn Mini JCW Mannhart.

Maar inderdaad, een 6 cil BMW is toch wel het minimum :D

Herperduin

Forumguru
Smaken verschillen maar de OC3 van @JeSko vind ík aantrekkelijker en meer bijzonder dan de genoemde en getoonde BMW’s. Over de rijervaring kan ik niets melden maar kan me voorstellen dat een veel duurdere auto ook prettiger rijdt. Leukste is gewoon je dromen blijven najagen want iedereen droomt over andere dingen en voor sommigen blijft het (soms maar goed ook) bij dromen. In jouw geval @JeSko heb je het geluk dat je al een super mooie auto hebt. Dus ook als je wakker wordt en er staat nog geen bmw op de oprit, dan kan je nog altijd genieten!

JeSko

Forumguru
@Herperduin

Klopt ben ook erg tevreden hoor, maar ik ben een echte auto gek en wil wel eens wat nieuws. Rijd intussen al heel mijn leven met voorwielaangedreven auto's, en ik wil nu wel eens een auto waarvan ik de kont kan zetten en die ook snel is ( dus geen Miata ) , bij BMW gaat het mij niet zozeer om de looks, maar meer om het rijplezier, heb al eens met een redelijk dikke BMW mogen rijden en met een echte M meegereden, das toch echt een speciale ervaring hoor! Dat stuurgevoel, de manier waarop de achterwielen je de bocht in duwen ipv in te trekken, en dan voelen dat hij achteraan effe wilt uitbreken. Heerlijk! Ik wil ook echt een veel betere chauffeur worden, dus er echt af en toe een goeie drift/slip cursus met gaan doen, de instructeur van de Ford driving school zei dat ik een bepaalde aanleg had, die wil ik verder verkennen!

Bovenaan Onderaan