Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Knap zo !! :thumbsup:

Die foam, is dat eigenlijk iets dat de “investering” waard is ? Weet uiteraard wat het doet maar merk je daar eigenlijk iets van? Denk dat een goede coating nog meer zorgt dat vuil niet hecht dan zo een flashy foam het vuil los weekt.

Fmoon

Forumguru
Ergste rommel loopt er mooi af met foam en alles weekt goed los. Gebruik het al jaren, maar nog nooit met een kleurtjes eigenlijk

JeSko

Forumguru
Haha das waar @Arjan1985 :D het is vaak goed opassen hoor want het is echt een brutaal snel ding, je zit veel te snel aan rijbewijs kwijt snelheden..

Ga je er ook één aankopen dan?

Dankje! Ben er ook enorm tevreden mee :D

Laatst bewerkt:

Herperduin

Forumguru
@PizzaPieter Is bij jou in eerste instantie de foam dikker? Ik krijg nooit echt een heel dikke foam zelf maar ziet eruit zoals bij jou. Qua werking heb ik niet het effect zoals op YouTube test filmpjes maar heb het idee dat het meer reclame is dan onafhankelijke eerlijke tests…

PizzaPieter

Donateur
@PizzaPieter Is bij jou in eerste instantie de foam dikker? Ik krijg nooit echt een heel dikke foam zelf maar ziet eruit zoals bij jou. Qua werking heb ik niet het effect zoals op YouTube test filmpjes maar heb het idee dat het meer reclame is dan onafhankelijke eerlijke tests…
Helaas, de foam is bijna instant zo.
Heb meer/minder menging geprobeerd, meer/minder lucht en meer/minder waterdruk.

Dit is t.

Fmoon

Forumguru
Ik heb foam van Valet Pro en Shiney Garage en deze geeft echt een dikke schuimlaag. Als ik hem maximaal afstel dan loopt het er nauwelijks vanaf (wat wel de bedoeling is).

Edit: kwam nog een oude foto tegen in mijn telefoon, normaal doe ik het op deze dikte.

Bijlagen

• IMG_2345.png
    IMG_2345.png
    332,2 KB · Weergaven: 22
Bovenaan Onderaan