Jesko's Octavia VRS !

Herzog Jan

Forumguru
Ik zou 'm zo laten @JeSko . Past precies bij jou, Netjes, wel wat averij opgelopen maar dat wordt/is weer hersteld. Klein deukje maar dat hoort bij het leven. Verder in uitmuntende staat en klaar voor de toekomst, Kun je nog jaren mee vooruit.
Ze zeggen wel eens dat het huisdier op z'n baasje gaat lijken (of andersom) maar bij jou is het de auto i.p.v. het huisdier :D

JeSko

Forumguru
Haha goeie @Herzog Jan :D de andere motorkap komt er wel terug op, maar dan wel zonder de wrap, dan heb ik enkel de mooie zwarte ventilatie roosters nog op de motorkap liggen, deze wrap ik dan wit. Ben ook helemaal verliefd op de witte look, less is echt more :) Zo word de auto echt OEM + en verwachten de meeste niet dat hij stevige PK's draait :D Wie weet nog een ander setje velgen, maar eerst heb ik natuurlijk andere zware kosten te maken nu, dus dat is toekomstmuziek.

JeSko

Forumguru
@jesse_s93

Ja klopt US lights, maar er staat op gebreken te herstellen zonder aanleiding tot herkeuring, dus ik moet het oplossen, maar hij moet niet gekeurd worden, dat valt echt niet te volgen hier in BE. Tint heb ik inderdaad nergens zitten , enkel op de mistlampen maar dat maakt niet uit. Kreeg wel de vraag of het een RS was, ik zei ja, waarop de man zei mooie wagen. Toch iets hahaha.

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Ja en nee, ik moet herkeuren voor ongeval, dus ik heb een tijdelijke rode kaart ( mag rondrijden tot 3 maart ) , maar ik weet niet of ik nu nog eens de gewone keuring moet doorlopen of ik gewoon door mag naar de keuring na ongeval :D ik neem aan dat het nu enkel keuring na ongeval is, maar durf het niet meer met zekerheid zeggen ( dat snap je wel ) :maakmegek:

Bovenaan Onderaan