Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
en er staat water in de rechterdeur van de auto
Wees eens duidelijker ?
In de deur zelf ??
Want dat is normaal, niet dat het erin blijft staan maar dat kan zijn doordat de ontwateringsgaten aan onderzijde deur dicht of verstopt zijn.
Maar water ( regen / wasstraat / wassen met hand ) loopt via raam buitenzijde de deur in ( niet alles maar een deel ) en loopt dus dan via binnenzijde deur naar onder waar het dan via de ontwateringsgaten op de buitendorpel op straat valt.....

1983jeroen

Forumguru
Mijn vorige O3 had ook last van water in de deur. Je hoorde het echt klotsen tijdens het rijden. Gaatjes onderin inderdaad verstopt.

Wel balen van die motorkap, want zo heb je er straks helemaal niets meer aan :(

JeSko

Forumguru
@EdK

Excuses, het water staat in de deurrubber, dus niet onderin de deur zelf.

@1983jeroen

Klopt, maar goed ik ga dan gewoon de aangepaste motorkap terug plaatsen, nieuwe wrap daarop en volgend jaar keuren in Willebroek, waar de motorkap al jaren goedgekeurd was. De extra koeling langs boven door de ventilatie gaten is ook gewoon welkom met de st2.

• Leuk
Waarderingen: EdK

catch me

Forumguru
Dan lekt ie waarschijnlijk achter 't deurpaneel. De afscheiding tussen de deur en het raammechanisme.
Dan komt 't waarschijnlijk tussen de deur bekleding door op het rubber. En is lekt ie dan ook achter de voorstoel. Is t daar ook nat? Bij de voeten van de passagiers achter

EdK

Forumguru
Zou toch voor zekerheid eens die ontwatergaten eens doorprikken, al is het alleen maar dat je zeker weet dat die gewoon hun werk doen.....
Mooie er van is dat je het liggend kunt uitvoeren ( enne niet in slaap vallen hoor !! )

JeSko

Forumguru
Nope voor de rest is hij droog @catch me , heb het zelf eigenlijk ook nooit opgemerkt tot m'n garagist er iets van zei. Hij is er nu met bezig.

@EdK

Klopt gaat hij ook doen voor de zekerheid.

Kanerr

Forumguru
Beetje kak dat hij ingedeukt is zeg, maar goede handtik van de achterkant en hij deukt waarschijnlijk weer naar oorspronkelijke staat.
Van zo een beetje water zou ik me geen zorgen maken, maar garagist is al bezig las ik.

Lekstroom, hoe is dat Remus kastje aangesloten? Is die uberhaupt nog aangesloten?

JeSko

Forumguru
@Kanerr

Nope compleet afgekoppeld, doet ook niets meer. Als alles binnenkort op zijn plooien valt gaat een remus installateur het systeem wel opnieuw maken, want de plaatsing in het reservewiel ruimte was ook slecht gedaan, daardoor verloor de module zo vaak de connectie, deze moet achter de holle ruimte geplaatst worden achterin de zijkant van de koffer.

Bovenaan Onderaan