... dus toch wel klein in zijn klasse.
Het is maar hoe je het bekijkt.
Kijk je naar de buitenmaten of de nuttige binnenmaten?
Zo zijn vele auto's groter dan een O2 (aan de buitenzijde), maar de binnenruimte is onovertroffen in z'n klasse.
Kijk maar eens in de specificaties van zo'n enorme VW Touareg; die kofferbak is helemaal niet zo groot... (555/1570L)
En een Ford Kuga lijkt helemaal nergens op. (bagageruimte 410/1405L)
Met andere woorden, je krijgt weinig lucht voor je vele geld.
Ter vergelijking, een O2 combi: 580/1620L.
En dat is iets wat ik de afgelopen jaren enorm ben gaan waarderen, alles past er gewoon in. Bovendien is het een praktisch vierkant gat, waar je ook grote spullen zo inschuift. Dat is voor mij een van de grote plusplunten.
Kijk, sommigen zijn alleen maar geïnteresseerd in hoever ze kunnen tunen c.q. of er een ander differentieel onder past. Maar dat interesseert me werkelijk geen lor. Voor mij is een auto al duur genoeg, en dan wil ik gewoon een praktisch, (enigszins) betaalbaar, comfortabel en veilig vervoermiddel.