Fabia
† In Memoriam
En niet de aanvrager van het Yeti topic !
We kunnen wel merken dat je het druk hebt met werken !! :1761:
Dat klopt, vandaag weer 642 kilometers in de hitte gereden. Dan is het weer heerlijk bijkomen in mijn Fabje met airco.
En niet de aanvrager van het Yeti topic !
We kunnen wel merken dat je het druk hebt met werken !! :1761:
Dat klopt, vandaag weer 642 kilometers in de hitte gereden. Dan is het weer heerlijk bijkomen in mijn Fabje met airco.
Tja zou haast medelijden hebben !! lekker in de wagen , raampje open , linkerarm half hangend in raamkozijn !! Oeff wat een erg leven !!
Wat dacht je van gisteren 19km file, vandaag 6km file.
Heb vandaag in Bocholt de Yeti kunnen bewonderen.
Wat ziet ie er mooi uit, het was een 4x4 TDI 140 PK uitvoering.
Vooral het dashboard vond ik er mooi uitzien, luxer dan bij mijn Roomster.
Grootte van de kofferruimte was volgens mij gelijk aan de RR.
Volgens de verkoper was op 29 augustus de officiele introductie in Duitsland.
Edk
Tuurlijk een paar foto's gemaakt.
Klik maar op onderstaande link
http://home.planet.nl/~vrugt003/yeti.htm
Zometeen is 'ie zo populair, krijg je weer levertijden van 6 maanden... :crazy:Nou Edk
Bij mij komt de nieuwe Yeti er zeker, waarschijnlijk begin 2010
Nou Edk
Bij mij komt de nieuwe Yeti er zeker, waarschijnlijk begin 2010
Ben benieuwd hoe ver ik er naast zit. :icon_smile_question
Volgens mij valt mijn O2 met verrotte condensor niet onder de sloopregeling.Minimaal 1000 euro als de sloopregeling van toepassing is op je oude wagen !?
Nee hoor, dat is een manier van AW om weer een hele stortvloed van afz**kreacties te genereren.Misschien is dit ook een manier om tijdens de zomermaanden de website te voorzien van artikelen.
Wat een kul opmerking. Daar zal AW een website voor hebben zeker.Nee hoor, dat is een manier van AW om weer een hele stortvloed van afz**kreacties te genereren.
Let maar op, daar komen weer hele volksstammen, die allemaal verstand hebben van auto's, alles de grond inboren. Maar er nooit bijvertellen dat ze zelf allemaal sjonnie barrels rijden.