Yeti

Fabia

† In Memoriam
En niet de aanvrager van het Yeti topic !
We kunnen wel merken dat je het druk hebt met werken !! :1761:

Dat klopt, vandaag weer 642 kilometers in de hitte gereden. Dan is het weer heerlijk bijkomen in mijn Fabje met airco.

EdK

Forumguru
Dat klopt, vandaag weer 642 kilometers in de hitte gereden. Dan is het weer heerlijk bijkomen in mijn Fabje met airco.

Tja zou haast medelijden hebben !! lekker in de wagen , raampje open , linkerarm half hangend in raamkozijn !! Oeff wat een erg leven !! :yeah:

Het is dat ik al 6 weken met me been zit, maar anders zat ik nu in technische ruimte recht onder een zwart dak met volle zon op dat dak !
En rijwind bestaat dan niet !

Maar ja zit nu elke dag lekker in schaduw met zere been lekker op een stoel te lezen , praten en wat werkvoorbereiding te doen voor collega's op de laptop !! Valt me niet eens tegen !! :489::grin:

EdK

Forumguru
:ot: Wat dacht je van gisteren 19km file, vandaag 6km file.

Zie je wel de file's worden korter !! Heeft men toch gelijk in de krant !
En ach als je dan toch in een van die zeldzame file's staat kun je mooi je administratie bijwerken !:grin:

sador

Donateur
Heb vandaag in Bocholt de Yeti kunnen bewonderen.

Wat ziet ie er mooi uit, het was een 4x4 TDI 140 PK uitvoering.

Vooral het dashboard vond ik er mooi uitzien, luxer dan bij mijn Roomster.
Grootte van de kofferruimte was volgens mij gelijk aan de RR.

Volgens de verkoper was op 29 augustus de officiele introductie in Duitsland.

EdK

Forumguru
Heb vandaag in Bocholt de Yeti kunnen bewonderen.

Wat ziet ie er mooi uit, het was een 4x4 TDI 140 PK uitvoering.

Vooral het dashboard vond ik er mooi uitzien, luxer dan bij mijn Roomster.
Grootte van de kofferruimte was volgens mij gelijk aan de RR.

Volgens de verkoper was op 29 augustus de officiele introductie in Duitsland.

Enne toch wel een flashcard vol met foto's gemaakt neem ik aan ??

Captain Hook

Forumguru
Nou Edk

Bij mij komt de nieuwe Yeti er zeker, waarschijnlijk begin 2010
Zometeen is 'ie zo populair, krijg je weer levertijden van 6 maanden... :crazy:
Bestel je 'm nu (augustus/september), mag je blij zijn dat in 'ie in 2010 geleverd wordt.

Want het afgelopen jaar is wereldwijd de productiecapaciteit fors teruggeschroefd (ivm de crisis) en die wordt niet zo maar fftjes 1-2-3 weer opgeschroefd. Of belangrijke componenten van de auto zijn niet tijdig leverbaar (zoals b.v. gebeurd bij populaire motorconfiguraties van het VAG concern)

EdK

Forumguru
Nou Edk

Bij mij komt de nieuwe Yeti er zeker, waarschijnlijk begin 2010

Hij zal er uiteindelijk bij mij ook wel komen , maar ik denk dat het pas gaat gebeuren zodra de 1.4 TSI versie beschikbaar wordt !
En tjs de RR bevalt ook nog steeds uitermate goed , dus daar hoef ik niet persee voor om te ruilen.
We wachten eerst maar eens september af en een uitnodiging van de dealer !
Tevens eens kijken hoever de dealer wil gaan in deze economische recessie met zijn kortingen om mij over te halen !

Captain Hook

Forumguru
Op skoda.de staan nu wat prijzen van de Yeti (1.2, 1.8 en de 2.0 TDI).
Als je een vergelijking van een (andere Skoda) benzineprijs model doet met overeenkomstige (even dure nederlandse modellen), dan zou de Yeti 1.8 Experience TSI in nederland zoiets van 32.000 EURO moeten gaan kosten...

Ben benieuwd hoe ver ik er naast zit. :icon_smile_question

Captain Hook

Forumguru
Minimaal 1000 euro als de sloopregeling van toepassing is op je oude wagen !?:)
Volgens mij valt mijn O2 met verrotte condensor niet onder de sloopregeling. :D

BTW: ik denk niet dat de doelgroep van de Yeti, mensen zijn die een sloopauto inleveren. :icon_smile_question

Captain Hook

Forumguru
Misschien is dit ook een manier om tijdens de zomermaanden de website te voorzien van artikelen.
Nee hoor, dat is een manier van AW om weer een hele stortvloed van afz**kreacties te genereren. :D

Let maar op, daar komen weer hele volksstammen, die allemaal verstand hebben van auto's, alles de grond inboren. Maar er nooit bijvertellen dat ze zelf allemaal sjonnie barrels rijden. ;)

LenK

Forumguru
Nee hoor, dat is een manier van AW om weer een hele stortvloed van afz**kreacties te genereren. :D

Let maar op, daar komen weer hele volksstammen, die allemaal verstand hebben van auto's, alles de grond inboren. Maar er nooit bijvertellen dat ze zelf allemaal sjonnie barrels rijden. ;)
Wat een kul opmerking. Daar zal AW een website voor hebben zeker.

Die website kost voor de bezoekers helemaal niks. Ben blij dat er zoiets bestaat. Zeer informatief de Autoweek website, volledig gratis.

Bovenaan Onderaan