Bulletdodger
Senior Member
Leuk.... alweer een zwart scherm... weer opnieuw installeren....
Er werd mij verteld dat er 3 terugroepacties open staan: kabels keuzehendelschakelaar, instrumentenpaneel en regelmodule. Die steekwoorden werden genoemd. Dus even snel heen en weer wordt 'm niet. Gelukkig kan ik terecht bij de service vestiging op net 10km van huis.
Is er iemand die het voor elkaar heeft gekregen op z’n CitiGo EV om de achterlichten standaard mee te laten branden bij de DRL aan de voorzijde? Al even aangekaart bij @Antera maar die wist het ook niet zeker. En online vind ik wel een aantal aanpassingen maar niet de verlichting achter in combinatie met DRL voor. Wellicht @Rainesh nog ideeen?
Dit is het inderdaad.
Aannemend dat die Citigo van na 2015 is MOET dit mogelijk zijn, want: is dan een typegoedkeuringseis...Is er iemand die het voor elkaar heeft gekregen op z’n CitiGo EV om de achterlichten standaard mee te laten branden bij de DRL aan de voorzijde?
Dagrijverlichting achteren is geen typegoedkeuringseis op ECE niveau.Aannemend dat die Citigo van na 2015 is MOET dit mogelijk zijn, want: is dan een typegoedkeuringseis...
09-2020Aannemend dat die Citigo van na 2015 is MOET dit mogelijk zijn, want: is dan een typegoedkeuringseis...
Ik stuur je even PB. Zit middenin een verbouwing.Dit is het inderdaad.
Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
Productiedatum staat los van datum afgifte typegoedkeuring…09-2020