ŠKODA CITIGO-e iV bijzonderheden

Me Zelf

Forumguru
Vorige week is de Citigo voor het eerst geAPK’d en is er onderhoud gepleegd. Niks al te spannends; een koplamp afgesteld op mijn verzoek naar de speakers gekeken. Conclusie was dat er zowel links als rechts speakers moeten worden vervangen. Had ik niet verwacht van een (relatief) nieuwe auto, los kabeltje oid leek me logischer.

Ondertussen wordt het zoetjes aan tijd om te gaan denken wat te doen na afloop van het PL contract volgend jaar. Ik vind het een bijzonder fijn autootje, ondanks de meerdere gremlins die ik had. Weet iemand of het mogelijk is om het contract nog te verlengen? Of enig idee van overnameprijzen?

• Leuk
Waarderingen: JJE

gerardhein

Senior Member
Bij mij zijn ook beide speakers onlangs vervangen.
Is mij voorheen nog nooit overkomen dat beiden defect raakten.
Je kan de leasemaatschappij vragen om een offerte dacht ik.

Dedier

Nieuw lid
uiteindelijk na een hoop gedoe is bij ons het binnenwerk van de rijhendel vervangen en dit heeft tot nu toe het probleem opgelost....
na een aantal weken sprak ik een monteur en die ging mij vertellen hoe het laden enz werkte en met een laadpas.
toen ik meneer vriendelijk vertelde dat we al bijna 4 jaar mt de auto rijden en ik zelf ook phev rijd dus zat ervaring met het laden heb
vroeg hij wat nou precies het probleem was.
nadat ik dat had vertelt was het binnen 2 dagen (ivm levertijd onderdeel) vervangen

uiteindelijk was de duidelijke klacht nooit bij de monteur terecht gekomen!!!
en aangezien die ook geen storing kon uitlezen kon hij niets

uiteindelijk echt heel erg slecht van de balie medewerkers dat de klacht niet goed omschreven was terwijl ik zelf heel erg duidelijk had verteld wat er mis was

Na al meerdere jaren trotse bezitter te zijn van mijn Citigo e EV, heb ik nu denk ik ook dit probleem. Afgelopen week naar de garage geweest voor onderhoud (100.000 km) en sinds dien wilt hij vaker niet dan wel opladen. Lampje gaat oranje knipperen, volgens handleiding "Keuzehendel staat niet in P". Na een blokkie om, gedoe met de keuze hendel en handrem en een beetje voedoe wilt hij magisch opladen. Wat is de beste manier om dit op te lossen? En omdat het een eigen auto is weet iemand geschatte kosten?

Bovenaan Onderaan