Berrychello
Forumguru
Een TomTom is wat rottig vormgegeven, die is wat rond aan de achterkant. Daarom is er een kans dat het niet past. Had ik bij m'n Punto namelijk ook bij zo'n soort telefoon houder waar ik een TomTom in wilde doen.
Wat mij al is opgevallen is dat de instellingen van de klimaat regeling, na iedere rit waarbij de auto langer heeft gestaan, terug valt naar een default van 22 °C.
Uit navraag bij de dealer, blijkt dat de klimatisering van een elektische auto (van de VW groep), inderdaad na iedere rit teruggaat naar de vast ingestelde temperatuur. Dit schijnt de meest gunstigste temperatuur te zijn voor een optimale actieradius.
Meer dan 300 effectieve kilometers halen op een lading is mogelijk als je je best doet. Ik heb de auto nu een paar dagen en na de eerste paar ritten telkens meer range over dan waar ik mee begon. Vanmorgen een rit van 17 kilometer met een buitentemperatuur van 4 graden met gemiddeld 9 km/kWh... rustig aan en ecoplus met stoelverwarming
Ik heb zojuist de kofferruimte bekleed met zelfklevend vilt:Dat is een nette score Rob!
Mij viel vandaag bij de aflevering op dat de kofferbak wel wat schraal bekleed is, zeker bij een groene valt dat op Ik heb daarom zelfklevend vilt besteld om de zijkanten te bekleden. Daarmee voorkom je rammelen van bagage en het bekrassen van het plaatwerk in de kofferruimte.
In het midden IS toch halverwege, wiskundig gezien?exact in het midden, maar dus niet ergens halverwege).