@
ColinC
Zelden zo'n grote onzin gelezen over een dealer (olie van de Action gebruiken?????) en zelden zo'n onbetekenend filmpje gezien. Als ik Holsch was en ik las mee op dit forum zou ik je voor het gerecht dagen wegens smaad. Dit gaat echt helemaal nergens over!
Lezen is niet je sterkste kant begrijp ik.
Ik had het over Techno olie, niet over olie van de Action. (Geen flauw idee welk merk ze daar verkopen)
Smaad?
Het vertrouwen is al ernstig beschadigd in garage's en verkopers door 2 eerdere wrakken die ik kocht. En dat in combinatie met ervaringen van anderen die niet zo dol zijn op dealers.
Ik ben dan gewoon heel erg wantrouwig en misschien te huiverig. Dus dat valt dan op.
Nogmaals: Dan kan ik er ook gewoon naast zitten of het verkeerd gezien hebben, maar dan is echt de intentie niet om de dealer zwart te maken (van smaad is trouwens geen sprake)
Heb namelijk ook al aangegeven verder gewoon heel positief te zijn maar dat het wel mijn laatste bezoek daar was. (niet ivm vertrouwen maar ivm kosten)
Holsch leest ook mee, had een voicemail van ze of ik langs zou komen of terug kon bellen. Zoals ik eerder al zei gaat hem dat de komende dagen nog even niet worden omdat ik alleen nog of 's ochtends vroeg of 's avonds laat vrij ben.
Waarom dan een reactie op mijn mail teveel is gevraagd weet ik ook niet.
Filmpje is overigens down gehaald.
Volgens Skoda Nederland heb ik trouwens teveel betaald. (Die kunnen blijkbaar nog wel schriftelijk communiceren) Nou gaat het niet om zo schrikbarend veel maar ok.
Zoals ik eerder zei; ik kan me ook druk maken om niks dus ik neem verder wel contact op met de dealert.
No need om er dan nog over door te gaan. Nog wel bedankt voor de herinnering dat het filmpje nog online stond.