Škoda Wintercheckdag

Heb je in de folder van de Wintercheck ook de pech-onderweg-set gezien ?

En wat staat er dan bij ? 'Een must voor elke Skoda-rijder' Nou.. dat geeft te denken....

Frans

nemo

Senior Member
Ik vraag me af of de post die ik gekregen heb, is verstuurd uit gegevens van dealers of dat ik mij een keer opgegeven heb via de skodasite. Los daarvan vond ik het een leuke verrassing :)

Bothje

Heel gewoon lid
Ik was er vanochtend al, maar ben vergeten foto's te maken van de mooie stand :blush: doen jullie dat nog en dan hier plaatsen, please.
Ik heb al foto's van mijn anti-ijs folie op de RoomsteR :grin: die plaats ik ook morgen.
Pas op met de zuignap....plakt erg en folie is dun....
En geniet morgen van de winterse verrassing bij Vepreda :super:

ZeroNRG

Senior Member
zo voor het even was het gezellig @Vepreda, tot de volgende keer maar weer Fabia & Nemo!

Fabia

† In Memoriam
En ben je al een beetje bijgekomen van de schok? Leuk om je eindelijk eens geproken te hebben.

nemo

Senior Member
En ben je al een beetje bijgekomen van de schok? Leuk om je eindelijk eens geproken te hebben.

Nee, ik ben eigenlijk nog steeds in shock. Mijn lieve skoda fabia, die nooit kapot zou gaan, heeft een lekke koppakking :( ik kan het nog steeds niet geloven. Inmiddels wel al de jongens van de wegenwacht ingeschakeld met de vraag wat zij voor mij kunnen regelen. Jammer dat het nu zaterdag is, anders kon ik alvast wat offertes opvragen bij garages hier in de wijk.
Bij elke meter die ik onderweg reed, had ik het gevoel dat ik mijn auto aan het kapotmaken was :icon_smile_dead::icon_smile_dead::icon_smile_dead:

Fabia

† In Memoriam
Tsja, je geliefde Skoda heeft nu even wat meer aandacht nodig. Maar je zal beloont worden met nog heel veel heerlijke kilometers.

Dealer Holsch in Lelystad

Ik ben net terug van Holsch in Lelystad.
Mijn eerste onderhoudsbezoek aldaar.

Eerste indruk: een gemoedelijke sfeer.
Gelijk mijn Fabia aldaar aangemeld voor het regulier onderhoud.

Moest 2,07 euro afrekenen voor koelvloeistof en een afgebroken uitlaatklem. Dat zijn tenminste nog eens prijzen. :winkie:

Kortom: een aanrader, deze dealer.

Bovenaan Onderaan