09.00h @Mc Donalds A16 / N3 afslag 's Gravendeel , gezamelijke colonne vanaf Z-W naar Ede ( 24-05)

Cordoba

Forumguru
Wie sluiten er aan, mss nog leden uit de @Randstad ?? @paultie , @Cordoba,@Micraph,@johnboy

of @Vlaanderen ??

@Tom RS , @skodalux ??, @sven_vrs ??
De tijd van mij thuis naar het verzamelpunt, is bijna gelijk aan de tijd die ik nodig heb om vanuit thuis naar de meeting te rijden (ik hoef alleen maar d eA12 af). Ik neem aan dat jullie via de N3 naar de A15, A27 en dan vanaf Lunetten de A12 rijden.

Een verzamelpunt bij Gouda (bijv. parkeerplaats Den Andel langs de A12), of ietsje verder zodat ook verkeer vanaf de N11 kan aanhaken, is voor mij nog wel te overwegen, maar via Dordrecht verdubbel ik mijn reistijd bijna.

nixor

Forumguru
ik ga er proberen op tijd te zijn. Hebben momenteel wel katalystwissel op het werk en het is dus redelijk druk. Ga mss vrijdag ook nog vakantie nemen zodat ik de wagen dan al kan kuisen en we zaterdag ineens kunnen vertrekken richting dordrecht. Nu enkel nog hopen op schitterend weer.

CDK

Forumguru
@nixor, ik PM je wel ff m'n telefoon nummer, dan kan je me eventueel op de dag zelf op de hoogte houden, ok?

Desperado

Forumguru
Ghehehehe, ik ga eerst richting Zwijndrecht en vanaf daar weer in colonne naar Ede. Denk dat mevrouw D. dat niet accepteert :nono::cool:

Kippie-style

Forumguru
De tijd van mij thuis naar het verzamelpunt, is bijna gelijk aan de tijd die ik nodig heb om vanuit thuis naar de meeting te rijden (ik hoef alleen maar d eA12 af). Ik neem aan dat jullie via de N3 naar de A15, A27 en dan vanaf Lunetten de A12 rijden.

Een verzamelpunt bij Gouda (bijv. parkeerplaats Den Andel langs de A12), of ietsje verder zodat ook verkeer vanaf de N11 kan aanhaken, is voor mij nog wel te overwegen, maar via Dordrecht verdubbel ik mijn reistijd bijna.

Als er over gouda gereden word graag laten weten dan haak ik daar aan ipv over dord te rijden.

Kippie-style

Forumguru
Top dan kom ik daarheen. Als ik 2 keer struikel val ik gouda binnen namelijk dus zou balen zijn als we daarna daar langs rijden ;)

• Leuk
Waarderingen: CDK
@Hetzer Bedankt voor het aanbod, maar ik kom uit Belgisch Limburg en vlieg via Eindhoven richting Nieuwegein (even tussenstop) en dan naar Ede.

Bovenaan Onderaan