09.00h @Mc Donalds A16 / N3 afslag 's Gravendeel , gezamelijke colonne vanaf Z-W naar Ede ( 24-05)

Ede is dan al vlak bij zag ik , dacht de a15 kruist de a 50 van daar . Maar ook ik vind alles best , voor mij dan 1,5 ltr diesel :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
als de anderen het goed vinden is het voor mij ook :thumpsup: ;) als ik m'n Mc Muffin maar niet mis loop!! :)

nixor

Forumguru
Hoeveel personen rijden er langs de a50? Als we een mooie colonne kunnen maken heb ik er ook geen probleem mee hoor.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Hetzer

Forumguru
Volgens mij verzamelen ze bij AC Restaurant voorbij knooppunt beekbergen op de A-50
Jullie mogen best aanhaken aldaar :rockon:, vind het zelf persoonlijk een beetje om, rijden doen we die dag nog genoeg :D:tegek:

Wil overigens ook niet te laat aankomen in Ede, moet nog het e.a.a met Kensei bespreken voor af gaande aan de meeting :koffie::D

CDK

Forumguru
@Hetzer, roep maar hoe laat je wilt vertrekken hoor, tijd stond nu op 09.15 verzamelen en. Vertrekken om 09.30, als dat te laat is horen wij dit graag! ;) Ik denk ook niet dat het de moeite is om aan te haken, ik telde 3 of 4 auto's dacht ik.... ;)

Hetzer

Forumguru
Aangezien ik toch nog even de Mac in ga, (al heb ik geen idee hoelaat deze open is ???) zal ik daar idd om 09:00 al zijn denk ik

CDK

Forumguru
@Hetzer, dan ben ik er ook om 09.00 :) wil jij dan de topic titel aanpassen? Zodat de anderen ook op de hoogte zijn?

nixor

Forumguru
dus we gaan om 9u verzamelen en om kwart na 9 ongeveer proberen te vertrekken? Het is toch correct dat dit aan de rijkstraatweg is in het industriegebied west? Questie van aan de juiste kant van dordrecht te staan :)

CDK

Forumguru
een ontbijtje met een bakkie pleur zullen ze er vast wel kunnen maken ;) ik vertrek om 8.15 thuis, ff m'n knappe ventje bij oma brengen aan de andere kant van de snelweg en dan hoop ik tussen 8.45 en 9.00 te arriveren bij de Mc Donalds. Ik verwacht niet dat het daar druk is op dat tijdstip, maar zullen we proberen om met z'n allen de parkeervakken aan de kant van het terras te gebruiken?

Bovenaan Onderaan