Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
09.00h @Mc Donalds A16 / N3 afslag 's Gravendeel , gezamelijke colonne vanaf Z-W naar Ede ( 24-05)
Volgens mij verzamelen ze bij AC Restaurant voorbij knooppunt beekbergen op de A-50
Jullie mogen best aanhaken aldaar , vind het zelf persoonlijk een beetje om, rijden doen we die dag nog genoeg
Wil overigens ook niet te laat aankomen in Ede, moet nog het e.a.a met Kensei bespreken voor af gaande aan de meeting
@Hetzer, roep maar hoe laat je wilt vertrekken hoor, tijd stond nu op 09.15 verzamelen en. Vertrekken om 09.30, als dat te laat is horen wij dit graag! Ik denk ook niet dat het de moeite is om aan te haken, ik telde 3 of 4 auto's dacht ik....
dus we gaan om 9u verzamelen en om kwart na 9 ongeveer proberen te vertrekken? Het is toch correct dat dit aan de rijkstraatweg is in het industriegebied west? Questie van aan de juiste kant van dordrecht te staan
een ontbijtje met een bakkie pleur zullen ze er vast wel kunnen maken ik vertrek om 8.15 thuis, ff m'n knappe ventje bij oma brengen aan de andere kant van de snelweg en dan hoop ik tussen 8.45 en 9.00 te arriveren bij de Mc Donalds. Ik verwacht niet dat het daar druk is op dat tijdstip, maar zullen we proberen om met z'n allen de parkeervakken aan de kant van het terras te gebruiken?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.